  • 1. Data: 2016-07-30 14:23:58
    Temat: Wyszukiwarka w rankingu lokat - proszę o opinie
    Od: k...@g...com

    Dzień dobry Wszystkim,

    Kilka dni temu poruszyłem temat linków w wątku "Jak to jest z linkami własnymi na
    pl.biznes.banki". Ponieważ nie było wyraźnych sprzeciwów, a nawet wprost przeciwnie -
    info, że teraz każdy pisze na grupie o czym tylko chce, więc pozwoliłem sobie wysłać
    2 odnośniki z prośbą o opinie Szanownych Grupowiczów.

    Do rzeczy:
    Jakiś czas temu utworzyłem http://ranking-lokat.bankomaniacy.pl/ ranking lokat
    bankowych. Dodałem też do niego wyszukiwarkę.
    Prosiłbym o opinie:
    - co warto dodać/ulepszyć/zmienić
    - inf. o ewentualnych zauważonych błędach.

    Prosiłbym o odpowiedzi w tym wątku albo (jeżeli to możliwe), to w tym wątku oraz pod
    wpisem
    http://bankomaniacy.pl/2016/07/wyszukaj-najlepsza-lo
    kate-w-rankingu-lokat/

    z góry dziękuję za uwagi i komentarze.

  • 2. Data: 2016-07-31 16:40:06
    Temat: Re: Wyszukiwarka w rankingu lokat - proszę o opinie
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    > - inf. o ewentualnych zauważonych błędach.
    >
    > Prosiłbym o odpowiedzi w tym wątku albo (jeżeli to możliwe), to w tym

    No jeżeli Lokata Zyskują IdeaBank ma podane na tym rankingu oprocentowanie
    4.75 % i jest pierwszym miejscu, to cały ten rakning jest nic nie wart. Nie
    warto nawet czytać go dalej.

    --
    Wysłane z pola.

  • 3. Data: 2016-07-31 22:41:06
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 31 lipca 2016 16:40:11 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:

    > No jeżeli Lokata Zyskują IdeaBank ma podane na tym rankingu oprocentowanie
    > 4.75 % i jest pierwszym miejscu, to cały ten rakning jest nic nie wart. Nie
    > warto nawet czytać go dalej.

    W opisie jest co prawda napisane, że dla tej lokaty podano oprocentowanie maksymalne.
    Ale masz rację, może to wprowadzać w błąd i niekoniecznie każdy zwróci na to uwagę -
    będzie poprawione dla lokaty zyskującej i podobnych tego typu ofert.
    k.

  • 4. Data: 2016-07-31 22:55:14
    Od: k...@g...com

> [...]
    to uwagę - będzie poprawione dla lokaty zyskującej i podobnych tego typu ofert.

    Choć nie każdy też musi wczytywać pełen opis lokaty - zdecydowanie będzie to
    poprawione. I dziękuję za uwagę.
    k.

  • 5. Data: 2016-08-01 11:17:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2016 05:23:58 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > z góry dziękuję za uwagi i komentarze.

    Obejrzałem i właściwie nie mam zastrzeżeń. Dobry punkt startowy, oby
    tylko była odpowiednio często aktualizowana.
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 6. Data: 2016-08-06 16:40:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" 1...@4...net

    > tylko była odpowiednio często aktualizowana.

    Jakaś aluzja do mnie?

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 7. Data: 2016-08-06 17:30:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Aug 2016 16:40:40 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Jakaś aluzja do mnie?

    Uchowaj boże. Nie używam aluzji, a feee...

  • 8. Data: 2016-08-07 11:17:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" 176ifvqqdxhpl$.1bnymjfy2xmro$....@4...net

    > Uchowaj boże.

    To dobrze.

    > "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść
    > do obcych, a jej owoc jest gorzki" - Frank Herbert

    Izolacja termiczna [majtki chociażby] także jest taką glebą?

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 9. Data: 2016-08-07 16:54:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2016 11:17:15 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Izolacja termiczna [majtki chociażby] także jest taką glebą?

    Eneuelu, aluzji nie używam ale za to walę prosto z mostu. Chcesz się
    okazać głupszy niż myślałem że jesteś? :)

  • 10. Data: 2016-08-09 15:38:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" v2yunadoe58w$.1uf8yaf5ehh15$....@4...net

    > Eneuelu, aluzji nie używam ale za to walę prosto z mostu.

    A ja -- walę prosto do sedesu. ;)

    > Chcesz się okazać głupszy niż myślałem że jesteś? :)

    Nie chcę się.

    > Jacek
    > "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a
    > jej owoc jest gorzki" - Frank Herbert

    Izolacja akustyczna rury kanalizacyjnej w mojej łazience
    wykonana została z mineralnej (produkowanej z kamieni) wełny.