  • 1. Data: 2004-03-12 20:42:26
    Temat: Wyszukiwarka bankomatów
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    Zapraszam do testów nowej wyszukiwarki bankomatów znajdującej się w portalu
    Kartyonline.net:
    http://www.kartyonline.net

    Na razie wyszukiwarka przechodzi ostatnie testy i pozwala na wyszukiwanie
    maszyn następujących sieci: Euronet, PKO BP, BZ WBK, BPH i Spółdzielczej
    Grupy Bankowej. Pełną sprawność i możliwość wyszukiwania bankomatów
    wszystkich sieci powinna uzyskać w połowie przyszłego tygodnia. Wszelkie
    uwagi są mile widziane.

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2004-03-13 18:53:03
    Temat: trzeba uaktualnic
    Od: "Quba" <j...@w...pl>

    23 EURONET Białystok ul. Jana Pawła II 92 Makro Cash & Carry 8-20
    24 EURONET Białystok ul. Produkcyjna 46 Auchan 8-22

    trzeba uaktualnić
    na ulicy Jana Pawła(w Makro) nie ma już bankomtu Euronetu (został tylko BPHu)
    za to jest bankomat Euronetu w Multibank ul. Legionowa 28 -24h

    bankomat w AUCHAN ul. Produkcyjna 46 jest czynny w godzinach
    08:00 - 22:00 (sobota: 09:00 - 22:00, niedziela: 09:00 - 20:00

    jest też jeszcze jeden bankomat SGB na ulicy Legionowej (niedawno otworzyli
    odział)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-03-13 19:25:09
    Temat: Re: trzeba uaktualnic
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Quba napisał:

> [...]

    > 08:00 - 22:00 (sobota: 09:00 - 22:00, niedziela: 09:00 - 20:00
    >
    > jest też jeszcze jeden bankomat SGB na ulicy Legionowej (niedawno otworzyli

    No to zapomniałeś jeszcze o bankomacie EURONET w oddziale MultiBanku
    przy Legionowej 28 (CUF MB) czynny 24 h

    Bankomat Eurobanku - ul. Lipowa 4 (centrum miasta) - 24 h

    2 ATMy Citibanku przy ul. Bohaterów Monte Cassino 5

    lista bankomatów na stronie
    http://www.karty.pl/wykaz/woj/podlaski/bialysto.htm wydaje się być
    najbardziej aktualna. Polecam dodanie tych bankomatów ze spisu na swoją
    stronę. Fikcyjne, już nieistniejące lokalizacje bankomatów będziemy
    zgłaszali do usunięcia ze spisu.

    Pozdrawiam,

    Krystian

  • 4. Data: 2004-03-13 20:49:05
    Od: j...@w...pl

> [...]
    > najbardziej aktualna. Polecam dodanie tych bankomatów ze spisu na swoją
    > stronę. Fikcyjne, już nieistniejące lokalizacje bankomatów będziemy

    2 ATM'ów Citka już nie ma na ul. Bohaterów Monte Cassino 5 (zlikwidowano wraz z
    odziałem)
    Twoja lista też jest nieaktualna i z błędami (nie ma bankomatu KB Auchan jest a
    i owszem przy produkcyjnej ale w markecie budowlanym - drobna różnica)
    Na liście są też bankomaty których nie ... ma, oraz nie są uwzględnione nowe i
    nie tylko nowe :(
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-03-13 20:52:59
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > 2 ATMy Citibanku przy ul. Bohaterów Monte Cassino 5

    O ile dobrze pamietam, to lista Karola poki co nie obejmowala bankomatow sieci
    Citibanku.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-03-13 22:11:07
    Temat: Re: Wyszukiwarka bankomatów
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Karol:

> [...]
    > Grupy Bankowej. Pełną sprawność i możliwość wyszukiwania bankomatów
    > wszystkich sieci powinna uzyskać w połowie przyszłego tygodnia. Wszelkie

    w poznaniu dodaj na serbskiej - "kaufland", na zewnątrz, czyli 24 h
    niestety numeru nie pamiętam, a mam tak blisko... może Robert będzie znał?

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 7. Data: 2004-03-13 23:02:48
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c300tm$s53$...@n...onet.pl,
    Użytkownik <j...@p...onet.pl>:

    > w poznaniu dodaj na serbskiej - "kaufland", na zewnątrz, czyli 24 h
    > niestety numeru nie pamiętam, a mam tak blisko... może Robert będzie
    > znał?

    Serbska 42

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-03-13 23:14:09
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Serbska 42

    wiedział ;)
    wiedziałem, że będzie wiedział :))))
    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 9. Data: 2004-03-14 01:07:40
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > wiedział ;)
    > wiedziałem, że będzie wiedział :))))
    > pozdrawiam
    > zbyszko janke

    Wiedzieć kto wie,
    to jeden z najwyższych szczebli w drabinie wiedzy ;-)))

  • 10. Data: 2004-03-14 07:24:56
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c304k0$nlc$...@n...onet.pl,
    Użytkownik <j...@p...onet.pl>:

    > wiedział ;)

    Dobrych pare lat temu nie bylo jeszcze Kauflandu a TTW (ktore pozniej
    upadlo) dopiero zaczynalo sie tam budowac. Wowczas bylo tam wielkie puste
    pole a na srodku slup z tabliczka "42" :)
    Dosc czesto sie potem zdarzalo, ze ktos z samochodu pytal sie o adres
    Serbska 42, no i tak utkwilo w pamieci. A slup jeszcze stoi, choc bankomat
    zdazyl juz raz zniknac i pojawic sie ponownie.

    Ot i cala historia. Malo ciekawa zreszta :)

    --
    Robert