  • 1. Data: 2003-12-19 08:03:42
    Temat: Wysokosc miejsca na podpis na karcie platniczej.
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Czy nie sądzicie, że wysokość miejsca na karcie płatniczej/kredytowej
    jest szalenie niewystarczająca na złożenie standardowego podpisu?
    Jak dla mnie pasek na podpis powienien mieć przynajmniej 3 cm
    wysokości. Na tym małym muszę składać specjalnie inny wzór podpisu.

  • 2. Data: 2003-12-19 08:21:14
    Od: "bartoldzik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "jaszczur" napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak dla mnie pasek na podpis powienien mieć przynajmniej 3 cm
    > wysokości. Na tym małym muszę składać specjalnie inny wzór podpisu.

    Fakt, że jest malutki. Mnie to osobiscie nie przeszkadza, bo podpis sie
    mieści (na wysokość), ale widę często jak ludzie sie trudzą aby się
    zmieścić. Poza tym dla mnie problemem zaczyna byc nie szerokosc paska, a
    jego funkcjonalna dlugość. Ponad połowe paska zajmuje numer karty. Jak
    podpisze sie na nim czarnym pisakiem to podpis staje sie nieczytelny. Ale
    juz np w Lukasie na VE pasek jest parę milimetrów wyższy i faktycznie juz
    wygodniej wziąć zamach :-)

    --
    Pozdrawiam! --bartoldzik--

  • 3. Data: 2003-12-19 18:27:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]
    > Jak dla mnie pasek na podpis powienien mieć przynajmniej 3 cm
    > wysokości. Na tym małym muszę składać specjalnie inny wzór podpisu.

    Eeeee, trzeba miec kartowy podpis. Ja tam sie mieszcze z krotka wersja
    mojego, skladajaca sie pi razy oko z niecalych trzech mocno
    uproszczonych liter. Inny problem mam taki, ze nie potrafie podpisac sie
    dwa razy tak samo. Jak podpisywale umowe z Inteligo, gdzie musialem sie
    podpisac po 3 razy na ostatnich stronach, to kurier bardzo sie biedzil,
    ktory egzemplarz zabrac do banku. ;-))))

    Najlepszy podpis na kartach ma moj znajomy. Mniej wiecej tak: prosta
    kreska z gory na dol, z powrotem do gory do polowy wysokosci i maly
    zawijas w prawo. W sumie jakiez 2 na 6 mm. Szybko, prosto i skutecznie. ;-)

    Bartol

  • 4. Data: 2003-12-20 00:58:34
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Sądzimy !!
    Może jakąś partię napuścić?
    ;-))
    JaC

  • 5. Data: 2003-12-22 07:55:00
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Bartol pisze:

> [...]
    > mojego, skladajaca sie pi razy oko z niecalych trzech mocno
    > uproszczonych liter. Inny problem mam taki, ze nie potrafie podpisac sie

    Właśnie!
    Gdyby kasjerki w sklepach chciały sprawdzać mój podpis to nic bym na
    kartę nie kupił ;-)

  • 6. Data: 2003-12-22 07:55:02
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki