  • 21. Data: 2006-06-09 11:49:58
    Temat: Re: Wypukła/Embosowa karta Gdzie?
    Od: CookieMonster <e...@W...pl>

    On Fri, 09 Jun 2006 13:12:00 +0200, r...@a...net.pl wrote:

    >> co to jest karta DC?
    >
    > Diners Club. Bardzo przydatna ;)

    jade we wrzesniu do Wloch ( na dwa miesiace)
    czy ten DC bedzie przydatny?
    teraz mam debetowa VE Inteligo, z ktora nie mialem nigdy problemow,
    oprocz kilku razy na stacji benzynowej (kiedy w Inteligo byla przerwa konserwacyjna)

    --
    CookieMonster

  • 22. Data: 2006-06-09 11:52:40
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1i2mk8teanvcg$.dlg@nawrocki.pl, *CookieMonster* wrote:

> [...]
    > teraz mam debetowa VE Inteligo, z ktora nie mialem nigdy problemow,
    > oprocz kilku razy na stacji benzynowej (kiedy w Inteligo byla przerwa

    To nie lepiej wziac jakas kredytowke + ubezpieczenie podrozne.
    DC kosztuje rocznie 300PLN. Jedyna zaleta chyba to jakis tam floor limit.

    --
    darnok

  • 23. Data: 2006-06-09 12:19:00
    Od: CookieMonster <e...@W...pl>

    On Fri, 9 Jun 2006 13:52:40 +0200, darnok wrote:

    > To nie lepiej wziac jakas kredytowke + ubezpieczenie podrozne.

    ale ja jeszcze student jestem. nie mam stalej pracy,
    tylko czasami jakies fuchy. (na umowe o dzielo)

    przy takiej konfiguracji chyba nikt mi nie wyda karty kredytowej.

    --
    CookieMonster

  • 24. Data: 2006-06-09 12:31:04
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 9 Jun 2006 13:34:07 +0200, w <e6bmc7$5bh$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    <k...@p...ffpe.pl> napisał(-a):

    > Tera jest akcja i odemnie chciały tylko kopie dow.osob i kopie karty M&M.
    > Wydali za darmo

    To na dropsy M&M trzeba mieć kartę?

  • 25. Data: 2006-06-09 12:32:19
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 9 Jun 2006 14:19:00 +0200, w <yuia0e0j5wct$.dlg@nawrocki.pl>,
    CookieMonster <e...@W...pl> napisał(-a):

    > ale ja jeszcze student jestem. nie mam stalej pracy,
    > tylko czasami jakies fuchy. (na umowe o dzielo)
    >
    > przy takiej konfiguracji chyba nikt mi nie wyda karty kredytowej.

    Dostaniesz taką kredytową, że szkoda czasu na jej wyrabianie :).
    Inteligo powinna wystarczyć. Dla bezp. możesz wyrobić sobie mBankową.

  • 26. Data: 2006-06-09 13:06:31
    Od: CookieMonster <e...@W...pl>

    On Fri, 09 Jun 2006 14:32:19 +0200, r...@a...net.pl wrote:

    > Dostaniesz taką kredytową, że szkoda czasu na jej wyrabianie :).
    > Inteligo powinna wystarczyć. Dla bezp. możesz wyrobić sobie mBankową.

    po tych wpadkach na stacjach benzynowych zalozylem sobie konto w mBanku
    i teraz mam dwie debetowe. na razie chyba powinny wystarczyc ?

    --
    CookieMonster

  • 27. Data: 2006-06-09 17:28:14
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:yuia0e0j5wct$.dlg@nawrocki.pl, *CookieMonster* wrote:
    > On Fri, 9 Jun 2006 13:52:40 +0200, darnok wrote:

    > ale ja jeszcze student jestem. nie mam stalej pracy,
    > tylko czasami jakies fuchy. (na umowe o dzielo)
    >
    > przy takiej konfiguracji chyba nikt mi nie wyda karty kredytowej.

    To tym bardziej ci nikt DC nie wyda ;-)
    Spojrzyj na stronie jakie maja wymagania.

    Co do kredytowki...
    Masz konto w mbanku. Wygeneruj troche ruchu na tym koncie.
    Wplac tak po 2-3 tys w miesiacu (najlepiej 1 przelewem), moze nastepnego
    dnia od razu wyplacic, w kolejnym miesiacu to samo i w kolejnym to samo, to
    ci mbank przyzna karte kredytowa (sprawdzone ;-) )
    Promocja - karta za podpis. Karta za darmo...
    Od tego jakimi kwotami bedziesz operowal zalezy jaki ci limit przyznaja,
    wiec zastanow sie jaki chcesz miec limit, a nastepnie tyle pozycz i wplac na
    jeden dzien. I tak 3 razy z rzedu. Tytul przelewu kompletnie nie istotny.

    --
    darnok

  • 28. Data: 2006-06-09 23:07:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-06-08 22:29, osobnik Karol Żwiruk stwierdził, iż:
    > oj, nie lubisz ich Marcin, hę ? ;)))

    Zgadnij ;) Jeśli chodzi o mnie i moich znajomych, nie mają co liczyć na
    jakąkolwiek rekomendację, wręcz przeciwnie. Może to zmusi tam kogoś do
    myślenia, bo tego im zabrakło :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 29. Data: 2006-06-09 23:08:35
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-06-09 07:26, osobnik k...@p...ffpe.pl stwierdził, iż:
    > To jest ta z samoLOTEM i jest za darmo. Limit 15 tyś. Żadnych dokumnetów się
    > nie składawło

    To gratuluję. Ja czekałem tygodniami i sam się dopominałem o to, czy nie
    potrzeba im dokumentów. A oni twierdzili, że nie potrzeba, po czym
    prosili o kolejne ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 30. Data: 2006-06-09 23:13:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-06-09 13:25, osobnik robbi stwierdził, iż:
    > Ale wymagania maja jak przy kredycie hipotecznym:
    > http://www.dinersclub.pl/index.html?id=54

    Nie martw się, w trakcie analizy pojawią się znikąd dodatkowe dokumenty ;)

    > Brak jeszcze badan DNA i zaswiadczenia od proboszcza.
    > ;D

    Nie mów "hop"... ;>

    --
    Marcin Nowakowski