  • 1. Data: 2003-04-29 16:51:44
    Temat: mBank - warto było czekać :)
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Nie chciałbym zapeszyć, ale mBank chyba już działa normalnie.
    W związku ze zmianami w systemie, obecnie na potwierdzeniu operacji jest
    tytuł "POTWIERDZENIE WYKONANIA PRZELEWU - DUPLIKAT", a nie jak
    dotychczas "POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA DYSPOZYCJI PRZELEWU-DUPLIKAT". Do
    pełni szczęścia brakuje tylko informacji o niewykonanych przelewach.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 2. Data: 2003-04-29 20:23:19
    Temat: Re: mBank - warto było czekać :)
    Od: "Brzydal" <N...@g...pl>

    Krzysztof K. Maj wrote:

    > obecnie na potwierdzeniu operacji
    > jest tytuł "POTWIERDZENIE WYKONANIA PRZELEWU - DUPLIKAT", a nie jak
    > dotychczas "POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA DYSPOZYCJI PRZELEWU-DUPLIKAT".

    Nie tak do konca. Ja mam POTWIERDZENIE WYKONANIA PRZELEWU - DUPLIKAT tylko
    dal przelewow wew., dla zew. jest po staremu, czyli POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA
    DYSPOZYCJI PRZELEWU-DUPLIKAT. :((((
    Nie wiem czy ma to jakies znacznie, ale nie mam zadnego przelewu zew
    wykonanego _po_ zmianie systemu.

    Pozdrawiam
    Brzydal

  • 3. Data: 2003-04-29 21:26:13
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Brzydal <N...@g...pl> napisał w

> [...]
    > POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA DYSPOZYCJI PRZELEWU-DUPLIKAT. :((((
    > Nie wiem czy ma to jakies znacznie, ale nie mam zadnego przelewu zew

    Bo zmiana dotyczy tylko przelewów wykonanych po zmianie systemu.
    Obecnie przycisk "Drukuj potwierdzenie operacji" pojawia się dopiero po
    faktycznym wykonaniu przelewu, a nie jak poprzednio - po złożeniu
    zlecenia przelewu.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 4. Data: 2003-04-30 07:31:41
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    A właśnie. Czy mBank umieszcza gdzieś na swoich stronach listę zmian jakie
    wprowadził w serwisie?
    Opisy bugów moga sobie darować :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 5. Data: 2003-04-30 07:42:42
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Krzysztof K. Maj napisał:

> [...]
    > Obecnie przycisk "Drukuj potwierdzenie operacji" pojawia się dopiero po
    > faktycznym wykonaniu przelewu, a nie jak poprzednio - po złożeniu

    A ja w Inteligo moge wydrukowac potwierdzenie _zlecenia_ przelewu zaraz
    po tym jak go zlece, a po wykonaniu przelewu moge wydrukowac
    potwierdzenie _wykonania_ przelewu (przez 3 miesiace, bo bank ma krotka
    historie). Moze tak powinno byc w mBanku?

    Swoja droga potwierdzenie zlecenia przelewu jest nic nie warte, bo mozna
    przelew anulowac, zanim zostanie wyslany. Od jakiegos czasu w Inteligo
    przelew mozna anulowac przez Inet.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-04-30 07:44:48
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > Obecnie przycisk "Drukuj potwierdzenie operacji" pojawia się dopiero po
    > faktycznym wykonaniu przelewu, a nie jak poprzednio - po złożeniu

    Co oznacza "faktyczne wykonanie przelewu"?
    Chyba nie to, ze doszedl do odbiorcy?
    Czym sie rozni - w mBanku - przelew zlecony od wykonanego?
    Kiedy przelew zlecony z data biezaca staje sie wykonanym (po jakim czasie)?

    A moze tu chodzi tylko o przelewy zaplanowane, ale przeciez
    ich i tak nie ma w historii, dopoki nie nadejdzie zaplanowana
    data ich wykonania ???

    Dzieki,

    latet

  • 7. Data: 2003-04-30 08:00:14
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w wiadomości
    > W związku ze zmianami w systemie, obecnie na potwierdzeniu operacji jest
    > tytuł "POTWIERDZENIE WYKONANIA PRZELEWU - DUPLIKAT", a nie jak
    > dotychczas "POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA DYSPOZYCJI PRZELEWU-DUPLIKAT".

    Tak powinno być od dawien dawna - nie ma się co podniecać ;-) Ale
    dziękujemy! Dzięki temu mBank jest jeszcze lepszy!

    RJCz

  • 8. Data: 2003-04-30 08:09:39
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Latet <N...@p...onet.pl> napisał w

    > Co oznacza "faktyczne wykonanie przelewu"?
    > Chyba nie to, ze doszedl do odbiorcy?
    > Czym sie rozni - w mBanku - przelew zlecony od wykonanego?

    Przelew zlecony może wcale nie zostać wykonany, choćby z powodu braku
    jednego grosza na koncie, lub z powodu anulowania przelewu w ostatniej
    chwili. Właśnie z tego powodu dotychczasowe potwierdzenie mBanku mówiło
    tylko o tym, że "zostało zlecone wykonania przelewu", a nie że "przelew
    został wykonany".

    > Kiedy przelew zlecony z data biezaca staje sie wykonanym (po jakim
    > czasie)?

    W momencie, gdy zostaną Ci zdjęte pieniądze z konta.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 9. Data: 2003-04-30 08:14:06
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > W momencie, gdy zostaną Ci zdjęte pieniądze z konta.

    No to - jak na razie - za kazdym razem bylo to NATYCHMIAST.

    (nie liczac sytuacji, gdy wprowadzalem przyszłą datę przelewu
    i przez jakis czas "wisiał" on w "Przelewy zaplanowane").

    Latet

  • 10. Data: 2003-05-05 08:17:26
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > W momencie, gdy zostaną Ci zdjęte pieniądze z konta.

    Wczoraj rano zrobilem 3 przelewy do ZUS - z data biezaca (4.V).
    Pieniadze z konta zostaly zdjete.
    Minela juz doba, dzien mamy roboczy (5.V, juz po 10:00),
    a przelewy te wciaz "wiszą" w operacjach zaplanowanych
    (moge je anulowac). Nie moge wiec wydrukowac potwierdzen,
    co jest zrozumiale.
    Zastanawia mnie tylko dlaczego te przelewy wciaz nie wyszly,
    bo zawsze - jak mi mowiono - przelew dokonany w dzien
    swiateczny powinien wyjsc
    "pierwszym eliksirem o 6:00 rano dnia roboczego".
    Czyzby dzis ten eliksir nie kursował? :-)

    latet