  • 1. Data: 2005-05-02 14:27:23
    Temat: Wyplata srodkow z karty kredytowej -> jak?
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Przypuscmy ze przyznano mi na KK limit 3000. 1500 na wydatki pokryte
    karta, 1500 na wyplaty z bankomatu. Czy istnieje w naszym kraju jakis
    sprytny sposob na wyplacenie calej sumy z karty?

    W Paryzu i w Berlinie spotkalem sie z kantorami, gdzie mozna
    bylo za prowizja 2%-5% dokonac wyplaty w kasie. Koles po prostu
    czerdzowal moja KK i gdy otrzymywal akceptacje, wyplacal mi kesz
    pomniejszony o prowizje.

    Czy u nas cos takiego istnieje? (Pomijam ten slawny cash-back).

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 2. Data: 2005-05-02 14:41:08
    Temat: Re: Wyplata srodkow z karty kredytowej -> jak?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    rezist.com <s...@p...com> wrote:
    > Czy u nas cos takiego istnieje? (Pomijam ten slawny cash-back).

    www.payu.pl

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-03 17:39:56
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 02 May 2005 16:27:23 +0200, "rezist.com" <s...@p...com>
    wrote:

    >W Paryzu i w Berlinie spotkalem sie z kantorami, gdzie mozna
    >bylo za prowizja 2%-5% dokonac wyplaty w kasie. Koles po prostu
    >czerdzowal moja KK i gdy otrzymywal akceptacje, wyplacal mi kesz

    przecież prowizja za wypłatę gotówki z KK to 3%. Nawet doliczając 50
    dni i oprocentowanie 9,99 (Rajfi ma takie) i tak wychodzi mniej niż 5%
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2005-05-03 17:43:52
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Przeczytałeś akapit, który wyciąłeś?

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 5. Data: 2005-05-05 17:23:42
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 03 May 2005 19:43:52 +0200, "T.Omasz"
    <t...@x...pl> wrote:

    >Przeczytałeś akapit, który wyciąłeś?

    chyba niezbyt uważnie. Zrozumiałem to tak "1500 bez prowizji z
    bankomatu, a reszta z prowizją". Czy jednak oznacza to, że klienta ma
    _zakaz_ wypłaty pozostałych 1500 zł?

    A akapit brzmiał tak:

  • 6. Data: 2005-05-05 22:09:36
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    rezist.com <s...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > pomniejszony o prowizje.
    >
    > Czy u nas cos takiego istnieje? (Pomijam ten slawny cash-back).

    Tak :-) Praca w punkcie w którym akceptowana jest płatność kartą i jest duży
    przepływ ludzi. Klient płaci gotówką, a samemu płaci się za klienta swoją
    kartą :-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2005-05-06 14:51:40
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

    > Przypuscmy ze przyznano mi na KK limit 3000. 1500 na wydatki pokryte
    > karta, 1500 na wyplaty z bankomatu. Czy istnieje w naszym kraju jakis
    > sprytny sposob na wyplacenie calej sumy z karty?

    Sprytny, a raczej cwaniacki - to idzesz do supermarketu, szukasz w kolejce
    do kasy kogoś z dużymi zakupami, pytasz czy płaci kartą, jeśli nie
    deklarujesz, że zapłacisz za niego kartą a sam bierzesz od takiej osoby
    gotówkę ;-))

    Jeszcze bardziej cwaniacki - idziesz do sklepu gdzie przyjmują zwroty towaru
    bez podania przyczyny, kupujesz na kartę kredytową, następnego dnia zwracasz
    towar i jak proszą Cię o kartę do zwtoru kasy to dajesz im jakąś kartę
    niekredytową, z kórej to już bez problemu wypłacisz kasę.

    Jacek P.

  • 8. Data: 2005-05-07 09:07:50
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Jacek P." <p...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > towar i jak proszą Cię o kartę do zwtoru kasy to dajesz im jakąś kartę
    > niekredytową, z kórej to już bez problemu wypłacisz kasę.

    ... po miesiacu, jak blokada minie, bo bank stwierdzi, ze zwrot nie byl
    zwiazany z poprzednia transakcja ta karta.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2005-05-07 10:40:01
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 07 May 2005 11:07:50 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >... po miesiacu, jak blokada minie, bo bank stwierdzi, ze zwrot nie byl
    >zwiazany z poprzednia transakcja ta karta.

    Primo: bank, którego karta została obciążona nie musi być tym samym
    bankiem, którego karta została uznana.
    Secundo: nawet jeśli, to co z tego?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2005-05-07 11:47:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> writes:

    > Primo: bank, którego karta została obciążona nie musi być tym samym
    > bankiem, którego karta została uznana.

    Jasne ze nie musi. Ale jesli nim nie bedzie, to tym bardziej szanse
    na to by skojarzyl zwrot z uprzednio dokonana transakcja sa niespecjalne.

    > Secundo: nawet jeśli, to co z tego?

    Roznica miesiaca nie ma znaczenia? Dosc dziwne.
    --
    Krzysztof Halasa