  • 1. Data: 2005-05-02 13:10:21
    Temat: Kłopot z Euronetem
    Od: "Renata Brząkała" <r...@g...pl>

    Potrzebuję pomocy. Bankomat Euronetu wypłacił mi kwotę mniejszą (o jeden
    banknot) niż na wydrukowanym potwierdzeniu. Oczywiście zaksięgowana na moim
    rachunku został ta wyższa kwota. Od razu po dokonaniu transakcji reklamowałam
    sprawę w Euronecie (telefonicznie). Czekałam 21 dni na rozpatrzenie mojej
    reklamacji. Niestety, reklamacja nie została uwzględniona. Powód - w
    bankomacie kwota pieniędzy zgadzała się z wykonanymi transakcjami. Zatem moje
    pieniądze bankomat wypłacił innej osobie. Następnie reklamowałam w mbanku, bo
    transakcja była dokonana za pomocą ich karty. Reklamacja również została
    rozpatrzona (po 14 dniach) dla mnie negatywnie. Mbank potwierdził swoją
    decyzję przysyłając mi wydruk mojej transakcji w Euronecie. Czy ktoś wie jaka
    jest dalsza droga reklamowania w takiej sytuacji? Czy ktoś z Państwa ma
    doświadczenie w tym zakresie? Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2005-05-04 07:58:33
    Temat: Up!
    Od: "Renata Brząkała" <r...@g...pl>

  • 3. Data: 2005-05-10 13:24:40