  • Data: 2020-11-27 23:57:32
    Temat: Wymiana Curvy
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora

    Jakiś czas temu napisałem do supportu Curve ze padła mi "pikawka" na
    karcie i czy wyślą mi duplikat oraz za ile kasiory.
    Odpisali że wymienią mi kartę bezpłatnie.
    Może sprawdzili w historii że faktycznie jej używam, albo trafiłem na
    dobry nastrój gostka serwisu ;)

    Dziś przyszła priorytetem nadana przez Deutsche Post.
    Nie jest to duplikat starej - dali nową kartę. /Numer, CVV, data
    ważności/ - pin został ten sam, choć akurat tutaj to nie problem.
    Aktywowałem kartę w apce - po czym stara automagicznie zniknęła.
    Jeszcze nią nie płaciłem - nie było kiedy ;)