  • 1. Data: 2003-08-20 19:01:17
    Temat: Obsługa w Multibanku
    Od: "Piotr Masalski" <p...@m...com>

    Witam

    Nie otrzymałem karty kredytowej Multibanku pocztą więc udałem się do
    oddziału banku z prośbą o pomoc.Otrzymałem informację że muszę zadzwonic na
    info linię.Na karte czekałem kilka dni więc jedynie mogłem oglądać swoje
    pieniędze przez internet.Zadaję sobie pytanie po co ten bank otwierał
    oddziały. Gdybym chciał być obsługiwany tylko przez telefon otworzyłbym
    konto np.
    w mBanku czy Inteligo.Zastanawiam się co jeszcze nie mogę załatwić w
    oddziale banku.

    Piotr Masalski
    p...@m...com

  • 2. Data: 2003-08-20 19:21:06
    Temat: Re: Obsługa w Multibanku
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Piotr Masalski <p...@m...com> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Nie otrzymałem karty kredytowej Multibanku pocztą więc udałem się do
    > oddziału banku z prośbą o pomoc.
    Kartę można też odebrać i aktywować w oddziale -patrz regulamin.
    Otrzymałem informację że muszę zadzwonic na
    > info linię.
    A nie mogli pomódz w oddziale?
    Na karte czekałem kilka dni więc jedynie mogłem oglądać swoje
    > pieniędze przez internet.
    Jak swoje?Chyba banku jeśli to KK.
    Zadaję sobie pytanie po co ten bank otwierał
    > oddziały. Gdybym chciał być obsługiwany tylko przez telefon otworzyłbym
    > konto np.
    > w mBanku czy Inteligo.
    Może warto to rozważyć:)
    Zastanawiam się co jeszcze nie mogę załatwić w
    > oddziale banku.
    Np. uzyskać prawdziwej informacji o promocji KK za 0złotych.

    > Piotr Masalski
    > p...@m...com
    Pozdrawiam
    Marcin