  • 1. Data: 2003-08-21 06:30:19
    Temat: Bankomaty PKOBP po niemiecku
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    Od pewnego czasu w bankomatach PKOBP dostępna jest językowa wersja
    niemiecka. Dotychczas było jedynie po polsku i po angielsku.

    Grzexs

  • 2. Data: 2003-08-21 06:36:27
    Temat: Re: Bankomaty PKOBP po niemiecku
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Od pewnego czasu w bankomatach PKOBP dostępna jest językowa wersja
    > niemiecka. Dotychczas było jedynie po polsku i po angielsku.
    >
    > Grzexs

    ano, ale spotyka sie jeszcze 2 jezyczne... np na krupowkach nie chca
    niemcow...

  • 3. Data: 2003-08-21 06:50:17
    Od: "Rafal" <rafalp_pl@NO_SPAM_wp.pl>

    "Grzexs" <g...@g...pl> wrote in message
    > Od pewnego czasu w bankomatach PKOBP dostępna jest językowa wersja
    > niemiecka. Dotychczas było jedynie po polsku i po angielsku.

    Hmm ciekawe dlaczego akurat po niemiecku?? Ja tam w Niemczech nie widziałem
    aby było po Polsku. a we Francji trafiłem na bankomat gdzie nawet po
    angielsku nie było !! :-\

    Angielski nie wystarczy ? - niech się kurde szwaby uczą angielskiego :))

  • 4. Data: 2003-08-21 07:48:45
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Rafal <rafalp_pl@NO_SPAM_wp.pl> napisał(a):

    > Hmm ciekawe dlaczego akurat po niemiecku?? Ja tam w Niemczech nie widziałem
    > aby było po Polsku. a we Francji trafiłem na bankomat gdzie nawet po
    > angielsku nie było !! :-\

    Nie bój. Gdbyby proporcje zaludnienia, dochody a co za tym idzie liczba
    turystów Polski i Niemiec były odwrotne niż teraz, to by były.

    > Angielski nie wystarczy ? - niech się kurde szwaby uczą angielskiego :))

    Pewnie młodym Niemcom, to egal, ale u nich emertów też stać na zagraniczne
    podróże, co dla nas może być cokolwiek egzotyczne :^) Kiedyś widziałem jak
    sie jedna starsza Niemka mocowała z "angielskim" bankomatem. Pomstowała tak,
    że aż uszy więdły. A najbardziej na swoje dzieci, kóre namówiły ją na
    zabranie karty zamiast gotówki :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 5. Data: 2003-08-21 08:53:29
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Grzexs <g...@g...pl> napisał(a):

    > Od pewnego czasu w bankomatach PKOBP dostępna jest językowa wersja
    > niemiecka. Dotychczas było jedynie po polsku i po angielsku.
    >
    > Grzexs

    Mnie bardziej interesuje kiedy wprowadza nowe funkcje,np.sprawdzanie salda
    dla inteligo i superkonta?
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 6. Data: 2003-08-21 14:44:24
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Rafal wrote:

    > Hmm ciekawe dlaczego akurat po niemiecku?? Ja tam w Niemczech nie
    > widziałem aby było po Polsku. a we Francji trafiłem na bankomat gdzie
    > nawet po angielsku nie było !! :-\

    W niemieckich bankomatach nie widziałem, ale na dworcach kolejowych w
    Berlinie stoją automaty z biletami i informacjami dla podróżnych, gdzie
    między innymi dostępna jest polska wersja językowa.

    > Angielski nie wystarczy ? - niech się kurde szwaby uczą angielskiego
    > :))

    Rynek, panie...

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-08-21 19:38:30
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Hmm ciekawe dlaczego akurat po niemiecku?? Ja tam w Niemczech nie
    > widziałem aby było po Polsku. [...]

    Drobny ukłon w stronę Niemców może sprawić, że będą wybierać
    bankomaty ze skarboną chętniej, niż pozostałe.

    Co do napisów w naszym języku - za granicą można spotkać
    szczególnie: "Zachowaj czystość" i podobne ;)))

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent

  • 8. Data: 2003-08-22 11:21:17
    Od: "hmm" <m...@W...onet.pl>

    > Od pewnego czasu w bankomatach PKOBP dostępna jest językowa wersja
    > niemiecka. Dotychczas było jedynie po polsku i po angielsku.
    >
    > Grzexs

    To i tak mało, gdyz np. w Kredyt Banku sa opcje jezykowe :
    -polska
    -angielska
    -niemiecka
    -LITEWSKA