  • 1. Data: 2009-09-04 17:39:31
    Temat: Wyciagi KK Mille
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Czy mamy na grupie kogoś kto korzysta z papierowych wyciągów w Mille i ma
    więcej niż jedną kartę? Czy jemu też Mille przysyła każdy wyciąg oddzielnie
    i na dodatek w każdej kopercie ten ich biuletynik? Przecież to jest
    kuriozalne, bo w Mille z założenia wszystkie wyciągi generują się w tym
    samym dniu. Paranoja, dostawałem 3 koperty, a od dwóch miesięcy cztery,
    zazwyczaj wszystkie w tym samym dniu. Bezsensowne marnotrawstwo.

  • 2. Data: 2009-09-04 19:21:39
    Temat: Re: Wyciagi KK Mille
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 4 Wrz, 19:39, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
> [...]
    > samym dniu. Paranoja, dostawałem 3 koperty, a od dwóch miesięcy cztery,
    > zazwyczaj wszystkie w tym samym dniu. Bezsensowne marnotrawstwo.

    rozwiązanie jest proste
    najprawdopodbniej system informatyczny nie jest w stanie sortować i
    bundlować wg numeru klienta dla różnych numerów rachunków
    zauważ, że gdyby łączyli wyciągi to mógłby sie też pojawić problem
    wielkści kopert, bo ktoś mógłby otrzymać np. 10 stron, które
    niekoniecznie mieszczą się w standardowej kopercie

    a więc najpierw system generuje wszystkie wyciągi dla jednego typu
    kart, później dla kolejnej itd.

    a co do biuletynów, to sprawdź kto jest dostawcą pocztowym :) wiele
    firm (np. Aster) dokłada notatnik - a to nie prezent tylko po prostu
    obciążnik, aby list ważył powyżej 20g :)

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 3. Data: 2009-09-05 07:28:39
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 4 Wrz, 21:21, plusz <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > firm (np. Aster) dokłada notatnik - a to nie prezent tylko po prostu
    > obciążnik, aby list ważył powyżej 20g :)

    Wyciągi jak w wielu bankach wysyła firma zewnętrzna i nie ma ona
    problemu z wysyłką wyciągów liczących po kilkadziesiąt stron.
    Jeśli się ma konto w BM można zawnioskować o wyciąg łączony i
    przyjdzie jedna koperta.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 4. Data: 2009-09-05 07:42:45
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "Jacek Erazmus" <j...@g...com> wrote in message
    o.googlegroups.com...

> [...]
    > problemu z wysyłką wyciągów liczących po kilkadziesiąt stron.
    > Jeśli się ma konto w BM można zawnioskować o wyciąg łączony i

    A jak się nie ma nie można? Bo ja nie mam, jestem uczulony na karty podpięte
    do ROR-ów, więc każda z kart ma swój odrębny rachunek, a z kolei oddzielny
    płatny ROR w Mille nie jest mi do szczęścia potrzebny.

  • 5. Data: 2009-09-05 07:45:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...

    Jeśli się ma konto w BM można zawnioskować o wyciąg łączony i
    przyjdzie jedna koperta.

    Jak masz konto to mozesz nawet otrzymywac wyciag elektroniczny. NIestety dla
    samych cardholderow jest to niedostepne :(.

    MK