  • 1. Data: 2002-01-02 04:58:39
    Temat: Wsparcie Euro
    Od: l...@a...comxpam.com (L. L.)

    Aby natychmiast zastopowac dalszy spadek Euro zaangazowano Papieza. Wedlug
    ostatnich informacji Papiez zgodzil sie i pomoze Euro poprzez udzielenie
    pozwolenia na produkowanie monet ze swoja podobizna.
    --
    LL

  • 2. Data: 2002-01-02 10:19:47
    Temat: Re: Wsparcie Euro
    Od: "g_now" <g...@p...onet.pl>

    > Aby natychmiast zastopowac dalszy spadek Euro zaangazowano Papieza. Wedlug
    > ostatnich informacji Papiez zgodzil sie i pomoze Euro poprzez udzielenie
    > pozwolenia na produkowanie monet ze swoja podobizna.
    Przy okazji pytanko - jakie prognozy dla euro na najbliższe parę miesiecy?
    bedzie sie umacniac?

  • 3. Data: 2002-01-02 11:45:16
    Od: "Krzysztof Dominko" <k...@k...net.pl>

    > Aby natychmiast zastopowac dalszy spadek Euro zaangazowano Papieza. Wedlug
    > ostatnich informacji Papiez zgodzil sie i pomoze Euro poprzez udzielenie
    > pozwolenia na produkowanie monet ze swoja podobizna.
    Klasyczny przykład szarej propagandy. jak z prawdziwych danych mozna wysuwac
    fałszywe wnioski.
    Watykan jako państwo ma prawo bicia wąłsnych monet, to oczywiste. Miał unię
    walutową z Włochami, co tez jest zrozumiałe, skoro mieści się praktycznie w
    Rzymie. No i Watykan będzie bił monety euro z wizerunkeim papieża
    podobniejak Belgia z wizerunkeim swojej królowej. No i pewnie będzie to
    rarytas dla numizmatyków. Ja w kazdym razie z przyjemnośćia miałbym gdzies
    monety watykańskiego euro...

  • 4. Data: 2002-01-02 13:48:25
    Od: "Pete T." <P...@p...onet.com>

    "g_now" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    Wedlug
    > Przy okazji pytanko - jakie prognozy dla euro na najbliższe parę miesiecy?
    > bedzie sie umacniac?

    Wedlug analitykow Euro bedzie sie umacniac co najmniej przez rok.

    "-= s. wawelski =-" <w...@s...pl> wrote in message
    . . .
    > z drugiej strony jesli wiadomosc jest prawdziwa to
    > zrobie z takich monet rozaniec i wysle go papiezowi,
    > zeby mial co liczyc od czasu do czasu procz tego
    > co dostanie z tytulu zamieszczenia jego swiatobliwego
    > wizerunku na mamonie ...

    Papiez tez potrzebuje sie utrzymac i na utrzymanie z ludzkiej dobrodusznosci
    liczyc jest coraz trudniej. Wedlug analitykow, wizerunek Papieza na monetach
    Euro przyczyni sie do wzrostu wartosci Euro w ciagu pierwszego roku oraz
    przyczyni sie do zmiany sentymentow w krajach takich jak Polska gdzie w
    ciagu ostatnich lat wzrosla opozycja przeciwko Euro oraz wstapieniu do UE.
    To sa wydarzenia niepokojace Watykan i dlatego konieczna jest interwencja
    samego Papieza.