  • 1. Data: 2002-01-01 22:52:00
    Temat: Re: inteligo, przelewy
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Marcin <m...@i...pl> wrote:
    > W inteligo zrealizowanie zdefiniowanej platnosci nie wymaga
    > potwierdzenia kodem ze zdrapki, podczas gdy przelew srodkow
    > miedzy rachunkami w ramach konta nie jest mozliwy bez podania kodu.
    w ramach konta mozesz miec rachunki wlasne, wspolne, firmowe.
    __moze__ ma jakis sens wymuszanie chwili zadumy przed przelewem.

    brak potwierdzen przy przelewach zdefiniowanych to __dla mnie__
    skandal. przelewy zdefiniowana u mnie, to splata karty kredytowej, TPSA, ERA
    i inne takie. wpisalem je po to, zeby nie wpisywac co miesiac, a nie po to,
    zeby bez kodu przelewac dowolne kwoty. kod o zawsze chwila na namyl,
    sprawdzenie no i ostatecznie to zatwierdzenie wyplywu srodkow.
    z drugiej storny miedzy swoimi kontami (roznymi) nie widze powodu, zeby
    blokowac przelewy - nawet jesli ktos obcy mnie odkopnie od komputera, to mi
    krzywdy nie zrobi - przleje na inne, ale moje konto.
    a jesli przeleje na TPSA to - jak dla mnie - mala roznica od sytuacji, gdyby
    przelal na swoje... piniendzy nie ma :-(

    probowalem wmowic infolinii, zeby - skoro ich badania dowiodly, ze klienci
    nie chca tak naduzywac zdrapki - dorobili opcje do przelewu definiowanego
    [Tak/Nie] kazdorazowe potwierdzanie zdrapka
    niestety nieskutecznie :-(

    jak tez nie moge sie doprosic o informacje po zalogowaniu taka, jak ma mBank
    - kiedy poprzednie logowanie udane/nieudane.

    takie male zmiany w systemie Webowym a sadze, ze warte uwagi.

    o! mBankowcy tu uczeszczaja, to mogliby tez popracowac nad tym
    _opcjoanlnym_ zatwierdzaniem przelewow zdefiniowanych haslem jednorazowym.

    pozdrawiam

    romek