  • 1. Data: 2002-01-02 07:37:45
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Tristan Alder :
    [...]
    > To jeszcze nic, bo akurat w tym przypadku to ma uzasadnienie. Ale mój
    > ojciec tak kupował nowego Opla w normalnym salonie Opla, bo _salon nie
    > chciał_ rozliczenia bezgotówkowego.

    No to ładny to musiał być salon. Niech zgadnę, na giełdzie się
    mieścił? :>

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 2. Data: 2002-01-02 21:03:36
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Jan 2002 07:37:45 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka
    <s...@h...pl> wrote:

    > No to ładny to musiał być salon. Niech zgadnę, na giełdzie się
    >mieścił? :>

    Nie, nie, centrum Gliwic, koło GCH... Jeśli Ci to coś mówi...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)