  • 1. Data: 2002-07-14 18:07:30
    Temat: Wschodni Bank Cukrownictwa
    Od: Kamil Ł. <k...@p...net>

    Ostatnio u mnie w Lublinie krążą plotki o problemach Banków
    Cukrownictwa, niektóre rozwiązują, inne upadają... Dlatego się zwracam
    do was czy to prawda? Czy posiadacz konta w tym Wschodnim Banku
    Cukrownictwa S.A. w Lublinie może czuć się bezpiecznie i niczego się nie
    obawiać, czy może zmienić bank? Co radzicie? Jeżeli zmienić, to co
    robić z pożyczką zaciągniętą przez ten bank w którym spłacam.

    Lepton

    ps.
    Słyszałem że co roku kampanie cukrownictwa są coraz mniejsze, cukrownie
    w całej Polsce produkują coraz mniej cukru, który jest max. tani. Jedni
    chcą aby likwidować niektóre fabryki aby inne mogły pełną mocą pracować
    i zarabiać, a takie jak ta u nas w Lublinie zlikwidować bo stoi w
    mieście i nie potrzebnie smrodzi. A inni nie pozwolą jej zlikwidować bo
    chcą żeby upadła i za marne grosze pewnie ją ktoś wykupił, ciekawe czy
    te problemy Cukrowni są powiązane z problemami Banków ... ?

  • 2. Data: 2002-07-14 21:16:02
    Temat: Re: Wschodni Bank Cukrownictwa
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Kamil Ł. pisze:
    >Ostatnio u mnie w Lublinie krążą plotki o problemach Banków
    >Cukrownictwa, niektóre rozwiązują, inne upadają... Dlatego się zwracam
    >do was czy to prawda?

    Nie wiem czy to prawda, ale w Białej Podl. był oddział WBC i już nie ma
    :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !