  • 1. Data: 2002-07-14 15:03:31
    Temat: pytanie do studentow
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    1. Kieruje prosbe do studentow o opinie na temat preferencyjnych kredytów
    studenckich - czy jest latwo dostepny? jakie sa najwieksze wady, a jakie
    zalety? (chodzi o wasze obserwacje, doswiadczenia, opinie znajomych itp).

    2. Czy uwazacie, ze banki powinny miec w ofercie komercyjne kredyty dla
    studentow, ktore bylyby uzupelnieniem kredytow preferencyjnych? Czy takie
    produkty sa potrzebne? Jezeli tak, to jakie powinny miec warunki splaty,
    kryteria przyznania itd.?

    pozdrawiam,
    kress

  • 2. Data: 2002-07-17 09:49:39
    Temat: Re: pytanie do studentow
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > zalety? (chodzi o wasze obserwacje, doswiadczenia, opinie znajomych itp).

    Jest lato to kredyt latwo dostepnym, jezeli sie ma odpowiednio niskie
    dochody, w zeszlym roku, chyba okolo 800 zl. na osobe w rodzinie. Wedlug
    mnie najwiekszym problemem jest zdobycie zabezpieczenia - najczesciej
    poreczycieli.

  • 3. Data: 2002-07-17 14:15:51
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    > zalety? (chodzi o wasze obserwacje, doswiadczenia, opinie znajomych itp).

    Z obserwacji wynika, ze studenci brali te kredyty w chwili kiedy
    oprocentowanie w mBankach i innych wynosilo 18%
    Z zalozeniem:
    "Czesc zuzyje, a czesc bede trzymaal na procent, a jak przyjdze czas to
    splace calosc, bo mBank da mi procenta"
    Niestety, procenta w mBanku spadly drastycznie, a banki masowo zaproponowaly
    zmiane regulaminu.
    Doliczajac "prowizje za przedwczesna splate kredytu"
    I wielu studentow zostalo na lodzie.

> [...]
    > produkty sa potrzebne? Jezeli tak, to jakie powinny miec warunki splaty,

    Zartujesz. Przy obecnych stopach kredytow - kto by sie w to bawil?

    Michal.