  • 1. Data: 2014-01-05 09:07:00
    Temat: I jak z lokatami ? Miało być w góre a tu ...
    Od: Kimss <k...@o...pl>

    Miały lokaty i konta oszczednosciowe w góre a tu lipa, teraz mowia ze
    moze od czerwca sie cos zmieni. szok co oni wyprawiaja.

  • 2. Data: 2014-01-05 15:17:28
    Temat: Re: I jak z lokatami ? Miało być w góre a tu ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Jan 2014 09:07:00 +0100, Kimss napisał(a):
    > Miały lokaty i konta oszczednosciowe w góre a tu lipa, teraz mowia ze
    > moze od czerwca sie cos zmieni. szok co oni wyprawiaja.

    A czemu szok ? Stabilna gospodarka, to i lokaty nisko oprocentowane.

    A ostrzegalem - bylo brac 3.5% na rok, a nie teraz narzekac :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-01-05 15:28:31
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-05 15:17, J.F. pisze:
    > A ostrzegalem - bylo brac 3.5% na rok, a nie teraz narzekac :-)

    IdeaBank 12M jest na 3,6%.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-01-05 17:01:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kimss" lab3r4$8e4$...@n...news.atman.pl

    > Miały lokaty i konta oszczednosciowe w góre a tu lipa,

    Miały iść w dół -- DTusk budzi ze snu potwora zwanego Koniunkturą. ;)
    A żeby go zbudzić -- trzeba obniżyć koszt pieniądza i zwiększyć
    obroty dające zyski Fiskusowi. Można by obniżyć podatki, ale
    to poskutkowałoby jeszcze większymi dziurami w budżecie
    [osobistym najwyższych urzędników państwowych] i tak
    już napiętym [naciągniętym?] do granic niemożliwości...

    2 Bałty w Euro, Putin rozmieszcza w Baranowiczach swoje wojsko za zgodą
    patriarchy... Grecja i Cypr ,,europejskie'' -- ale ofe[miałem nie pisać
    o OFE?]nsywa Wschodu idzie ,,całą naprzód'' już od wielu lat. Tereny RP
    IMO -- do podziału. ;) Augustów do Koronacji, Białystok do córki Cyryla
    i Metodego. :) Południe Ukraińcom, północ Litwinom, środek Białorusinom
    a do tego trochę (z ziem odzyskanych, choć nie tylko) Niemcom... USA ma
    na głowie wojnę przeciwko Chinom, DTusk nijak nie zdoła podnieść Polski
    z krachu finansowego... LBalcerowicz pojawia się czasami na horyzoncie,
    tedy zbliżają się i cięcia budżetowe, i zabory mienia -- jak za dawnych
    czasów...

    IMO wszystko zgodnie z założeniami. :)

    Ukrainie dopomógł nasz prezydent (z jego zaatakowaną marynarką) i poród
    na plebani w Poznaniu. Dziennikarze wprawdzie zakłócili porządek, bo
    wiadomego księdza-mordercę zawieszono (lecz nie na szubienicy a w jego
    obowiązkach) ale co pismaki mogą? -- nic. :)

    Kontruderzenie LMillera na nic by przydało się -- nawet
    wówczas, gdyby LM miał stosowne siły, których mu brak...

    IMO teraz Rosja ma gaz, nie RP -- marzenia o lini Smoleńska
    należy (panie MMKolonko) złożyć pomiędzy mrzonki.

    Gdy USA toną w długach, Euro (chwiejąc się) sięgnęło swą
    świętokradczą ręką po Grecję i Cypr -- kolej na umocnienie
    Rubla i nowy podział administracyjny Starego Świata, po
    którym zapewne nastąpi podział kontynentu, z którego pochodzi
    połowa Ameryki ;) z prezydentem na czele... Kontynent ten
    to niezgłębione (żadnym zgłębnikiem?) zasoby surowców...

    -=-

    Dobrze będzie, jeśli nie stracimy ,,kapitału'' -- o %% należy powoli zapominać. :)

    Być może Litwa (ponoć sztywno związana z Euro) nie zdąży do Euro -- przewalutuje
    się od razu na Rubla lub innego Euraza... Łotwę i Estonię czeka przewalutowanie
    ponowne. ;) RP (jak już napisałem nieco wyżej) spotka podział na strefę Euro
    i Euraza czy Rubla. :)

    [pewnie gdzieś popełniłem błąd... to są euro, nie Euro? ruble zamiast Rubli?...
    no nic -- jakoś to będzie...]

    -=-

    %% muszą iść w dół -- choćby po to, aby RP złączyć z zachodnią walutą.
    Na tym zjednoczeniu najmocniej zależy przeciwnikom Putina i prawosławia, :)
    nie zaś Polakom -- po części przecież prawosławnym, czy nierzymskokatolickim
    w ogóle... IMO na naszych oczach rozegra się ostra walka o nasz kraj. O tym,
    że nie pojedziemy do Elizy jak do siebie (Nad Niemen) już chyba wiadomo.

    Parę lat temu, gdy Obama gościł u nas, poruszany został z lekka problem
    Białorusi. Obama zapytał, dlaczego stale i stale USA, Komorowski nie
    uznał, że RP ma obowiązek... Pozostał Białorusinom jeno Putin. I tak
    już IMO zostanie.

    Za jakiś czas usłyszymy, że jednak Rosjanie uzupełnili swe satelity z GLONASS
    a rosyjskie lotniskowce nie są gorsze od najnowszych amerykańskich... Rosyjskie
    RIM EGNOS nie będą pod kontrolą Zachodu i Rosja zaistnieje jako jedna z superpotęg
    świata. Oczywiście Rosja będzie zwalczała terroryzm -- nie będzie stanowiła żadnego
    zagrożenia. Ukraina w NATO? A po co? Przeciw terrorystom będzie walczyła u boku
    Rosji...
    Wszyscy dookoła będą budowali pokój... [kuchnię, łazienkę itd...]

    Podobnie było z ZSRR po rozbiorach Ukrainy i Białorusi, gdy choć burżuj
    Tuchaczewskij wojnę przegrał, wygrał tak zwany pokój. [wraz z korytarzami,
    łazienkami, kuchniami, garażami pełnymi Rolls-Royce'ów itd...] Zadaniem wojsk
    KOP (Korpusu Ochrony Pogranicza) stacjonującego na wschodnich granicach
    RP nie było bronienie RP przed wojskiem radzieckim, ale... Przed bandami,
    z którymi ZSRR nie radził sobie na swoich terenach. Pomiędzy RP i ZSRR
    stosunki układały się doskonale -- nawet najazd z II połowy września
    1939 roku nie postawił RP w stan wojny z ZSRR a rozkazy dane wojskom
    były proste i raczej jednoznaczne:

    -- z Sowietami nie walczyć!

    [wiem -- Wikipedia pisze inaczej... wg niej Sowieckij Sajuz
    od początku swego istnienia wykazywał agresywność...]

    -=-

    Niewykluczone, że wkrótce będę miał korespondował z masą ludzi z zagranicy. ;)
    To z jednej strony, Z innej zaś -- nie będę już śpiewał, że

    Lwów to dla mnie zagranica

    http://www.youtube.com/watch?v=lhHCvlrEi8Y

    choć po śpiewnym języku nie zostanie nic poza mglistymi
    wspomnieniami a i ze słów

    w polskim Wrocławiu

    także niewiele zostanie...

    -=-

    Tak -- ten Lwów, który śmiercią dzieci (trzymających Konną
    Armię Budionnego) rzekomo uchronił Zachodnią Europę przed zagładą...

    [Tuchaczewski za swoją postawę zostanie zamordowany przez
    zdrajcę Stalina, który nie oddał Konnej Armii, aby zdobyć
    sławę...]

    http://www.scribd.com/doc/63328929/Woloszanski-Bogus
    law-Sensacje-XX-Wieku-II-Wojna-Swiatowa

    IMO śmierć tych dzieci nie była potrzebna -- Budionny nie stracił na nich zbyt wiele
    czasu.
    I bez walki o Zadwórze, Konna Armia nie powędrowałaby z odsieczą Tuchaczewskiemu na
    czas...
    W tamtych dniach Sowietów zgubił wywiad... Zbyt dobry po stronie polskiej i zbyt
    słaby po
    stronie sowieckiej...

    -=-

    Wracając na łono ;) bankowe -- IMO %% będą równały do %% strefy Euro.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-01-05 19:16:47
    Od: jj <p...@w...pl>

    > A ostrzegalem - bylo brac 3.5% na rok, a nie teraz narzekac :-)

    W lipcu założyłem 2 letnią w Openie na 4,5%, chyba dobrze na tym wyjdę

  • 6. Data: 2014-01-06 02:57:43
    Od: p...@g...com

    Den söndagen den 5:e januari 2014 kl. 17:01:01 UTC+1 skrev Eneuel Leszek Ciszewski:

    > Wracaj�c na �ono ;) bankowe -- IMO %% b�d� r�wna�y do %% strefy Euro.

    Tzn? Bo juz dzis mozna znalezc w irlandzkich /eur/ i norweskich /nok/ bankach lepiej
    oprocentowane konta oszczednosciowe niz w Polsce przy tamtejszej nizszej stopie
    procentowej.
    Jesli wiec stopa NBP bedzie nawet rownala do stop strefy euro to IMHO nizszego
    procentu u nas juz nie bedzie. Sadze, ze ubijamy dno na oprocentowaniach
    oszczednosci, pytanie tylko jak dlugo to potrwa.
    pozdr
    pawel

  • 7. Data: 2014-01-06 09:11:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    > Wracaj�c na �ono ;) bankowe -- IMO %% b�d� r�wna�y do %% strefy Euro.

    [po co on tłumaczył na irlandzki to, co ja napisałem?...]

    : Tzn? Bo juz dzis mozna znalezc w irlandzkich /eur/ i norweskich /nok/ bankach
    : lepiej oprocentowane konta oszczednosciowe niz w Polsce

    Więc lokuj w tych bankach -- net jest wszędzie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'