  • 1. Data: 2014-01-04 20:15:13
    Temat: Mille - można zmienić cykl rozliczeniowy kk
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Należy się spieszyć, bo do końca lutego jest to darmowe a później trzeba
    płacić 20 zł.

    Do wyboru jest sześć miesięcznych cykli rozliczeniowych karty:
    o od 1-ego do ostatniego dnia miesiąca,
    o od 6-ego do 5-ego dnia kolejnego miesiąca,
    o od 11-ego do 10-ego dnia kolejnego miesiąca,
    o od 16-ego do 15-ego dnia kolejnego miesiąca,
    o od 21-ego do 20-ego dnia kolejnego miesiąca,
    o od 26-ego do 25-ego dnia kolejnego miesiąca.

    Ale żeby nie było za bardzo wesoło to:
    - termin spłaty wyniesie 20 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego
    karty (wcześniej 25 dni)

    <https://www.bankmillennium.pl/static-content/
    PL/13.12.20.14_List_Komunikacja_Detal_Prestige_v1_22
    44038.pdf>

    Xenocide

  • 2. Data: 2014-01-07 08:52:37
    Temat: Re: Mille - można zmienić cykl rozliczeniowy kk
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 stycznia 2014 20:15:13 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
    > - termin spłaty wyniesie 20 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego
    > karty (wcześniej 25 dni)
    I pewnie w ta stronę to pójdzie.
    Wiśnie się kończą, karty/konta bez opłat powoli też teraz jeszcze GP zaczną skracać.

  • 3. Data: 2014-01-12 11:44:35
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    xbartx wrote:

    > Ale żeby nie było za bardzo wesoło to:
    > - termin spłaty wyniesie 20 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego
    > karty (wcześniej 25 dni)

    Ale po zalogowaniu sie mam informację, że
    ...weszły w
    życie następujące zmiany:
    a) termin spłaty wyniesie 20 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego karty
    (wcześniej 25 dni),
    b) okres wolny od odsetek będzie miał zastosowanie również
    do transakcji gotówkowych, takich jak wypłata gotówki z
    bankomatu lub przelew z karty w Millenet.
    ..... Dokonanie spłaty zadłużenia karty kredytowej w
    całości w wyżej wymienionym terminie spowoduje, iż bank nie naliczy odsetek
    również od zadłużenia wynikającego z
    dokonanych transakcji gotówkowych

  • 4. Data: 2014-01-12 11:50:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 52d27216$0$2378$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > ..... Dokonanie spłaty zadłużenia karty kredytowej w
    > całości w wyżej wymienionym terminie spowoduje, iż bank nie naliczy odsetek

    Co nie oznacza tego, że taki przelew będzie za
    free -- może będzie/jest jakaś opłata/prowizja
    za samą transakcję.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-01-12 15:11:11
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "cef" 52d27216$0$2378$6...@n...neostrada.pl

    > Co nie oznacza tego, że taki przelew będzie za
    > free -- może będzie/jest jakaś opłata/prowizja
    > za samą transakcję.

    A to trzeba sprawdzić w cenniku
    czy warto.

  • 6. Data: 2014-01-12 15:18:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 52d2a282$0$2141$6...@n...neostrada.pl

    > A to trzeba sprawdzić w cenniku
    > czy warto.

    Na pewno [dla banku] warto -- bank nie wprowadzi tego, na czym nie zarobi. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'