  • 31. Data: 2014-01-11 13:30:33
    Temat: Re: Wpłata w agencji PKO BP
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2014 10:20:01 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "JaMyszka" a...@g...co
    > : Mam do Ciebie osobistą prośbę - tak, po starej znajomości. Mógłbyś tak ustawić
    > : swojego klienta by w Twoich postach nie było krzaków? Wiem, że Twoja wiedza
    > : dorasta temu problemowi (bo już przestałam wierzyć w możliwości inżynierów > :
    Google)
    > [wasza mowa niech będzie tak lub nie...]
    >

    > Nie.

    Czy to mówisz po polsku? Bo jakoś nie rozumię:(

    > [może jednak jej wyjaśnię, że to ona ma xl skonfigurowany czytnik?...]

    Hmm... Dawno nie spotykany sposób zwracania się do rozmówcy w osobie trzeciej. Kiedyś
    był objawem szacunku, a dzisiaj podejrzewam u Ciebie lekceważenie mnie. Masz rację bo
    cóż szara myszka może sobą reprezentować?

    > Oto fragment z mojego nagłówka:
    > To wg Ciebie mam poprawić?

    Nie wiem, przecież się nie znam - To Ciebie podejrzewam o konieczną wiedzę. I jak
    widzę słusznie bo krzaczki się zlikwidowały i dziękuję Ci za to piknie Panie :)

    > Mogę co najwyżej postawić tekst tak:
    >

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" lagfgb$p5s$...@n...news.atman.pl

    No, dla mnie jest problem.

    E tam, on nie narzeka na kolana:p

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 32. Data: 2014-01-11 15:01:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JaMyszka" 1...@g...co

    > Nie.

    : Czy to mówisz po polsku?

    Da. Eta polskij jaziyk. ;)

    : Bo jakoś nie rozumię:(

    Eta malenkij problemoj.

    [nie zna dobrze polskiego... tedy tłumaczy
    pośrednio -- z angielskiego... kto mi zaręczy,
    że zna rosyjski, skoro nie zna polskiego?...]

> [...]

    : w osobie trzeciej. Kiedyś był objawem szacunku, a dzisiaj
    : podejrzewam u Ciebie lekceważenie mnie. Masz rację bo cóż

    Nie rozmawiaj sama ze sobą, bo potraktują Cię jak dziwaczkę.
    Dobrze Ci radzę -- od serca. Wiesz, jacy ludzie są...

> [...]

    : o konieczną wiedzę. I jak widzę słusznie bo krzaczki
    : się zlikwidowały i dziękuję Ci za to piknie Panie :)

    Kolana? Szyja, lędźwie, biodro, kolana, śródstopie i nadgarstek...
    On na nic nie narzeka -- taki mocarz!

    [Co wówczas, gdy ona nie wie o tym, że nie nikomu wolno czytać
    tego, co umieszczam w nawiasach kwadratowych? -- że tam są moje
    myśli, które wylewają się z mojej (nieco za ciasnej, jak na takie
    przemyślenia?) głowy?... E -- na pewno wie!! Każdy wie!!]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'