  • 11. Data: 2002-07-16 21:03:20
    Temat: Re: Wpłata w Holandii na Eurokonto Plus
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    Euro

    > I co, nikt nie wie ?

    czlowieku, zaloz sobie konto w ING w Polsce - jest to bank holenderski
    a potem przelej z ING z holandii.

    w kazdym innym przypadku mnostwo kasy stracisz na oplaty a jak kasa
    niedojdzie (pomylka przy wypisywaniu rachunku) to wtedy mozesz ja nawet
    stracic.

    wiec albo ING albo przewiez przez granice w skarpecie. w 2 miesiace i tak
    tam nic wielkiego nie zarobisz wiec przestan sie podniecac jakbys totka
    wygral tylko przewiez w kieszeni.

    gdybys jechal do holandii na dluzej (6 miechow i wiecej) to wtedy pomysl o
    ING w Polsce. a tak to daj se spokoj.