  • Data: 2014-12-20 11:06:31
    Temat: Wpłata gotówki na ROR?
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałem wpłacić w oddziale Alior Bank 10 tysięcy zł na swój ROR w Alior
    Sync (T-mobile usługi bankowe). Zażądano abym pokazał dowód osobisty.
    Akurat nie miałem przy sobie. Miałem prawo jazdy, jednak to nie
    wystarczyło i gotówki wpłacić nie mogłem. Kobieta w kasie nie chciała mi
    też powiedzieć jaką kwotę mogę wpłacić bez okazywania DO.
    Przeczytałem teraz jeszcze raz regulamin obsługi produktów bankowych
    Alior Sync i nie znalazłem warunku, że przy wpłacie na ROR trzeba
    okazywać DO. Czy może jest to zapisane w jakiejś ustawie? W jakiej? Czy
    jest tam kwota jaką można wpłacić bez okazywania DO? A może było to po
    prostu widzimisię kobiety w kasie?