  • 1. Data: 2002-03-28 07:44:15
    Temat: dzięki AMRZE !
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Słuchaj - wygrałam mistrzowską koszulkę :-))) Ale sie cieszę (jak dziecko)!
    Dziękuję :-))) bo to Ty zamieściłeś post'a o konkursie.

  • 2. Data: 2002-03-29 10:52:05
    Temat: Re: dzięki AMRZE !
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Słuchaj - wygrałam mistrzowską koszulkę :-))) Ale sie cieszę (jak
    dziecko)!
    > Dziękuję :-))) bo to Ty zamieściłeś post'a o konkursie.

    Hi, hi - prosze Cie bardzo!!!
    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2002-03-29 11:39:20
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"

    > Hi, hi - prosze Cie bardzo!!!

    moja zona tez miala telefon ze wygrala koszulke, bo kazalem jej zaraz
    zaplacic Maestrem ;-)) - ten cynk na liste przydal sie, dzieki
    *** blad ***