    From: "Sark" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wkurzający LUKAS
    Date: Sat, 5 Jan 2002 16:14:32 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@ntwklan-sz-62-233-158-34.devs.futuro.pl

    Wczoraj wreszcie mogłem złozyc dyspozycję
    odblokowania konta. Dokładnie EKONTA (bez tokena).
    Musiałem zrobić to w oddziale bo zrezygmowałem z
    kanału telefonicznego. W każdym bądź razie trzecia
    proba podejścia do oddziału okazała sie skuteczna,
    serwer sie na tyle odbloował że w oddziałe mogli
    ze mną rozmawiać (karta identyfikacyjna
    zadziałała). Dysponentka przy mnie przeprowadziła
    dosyc długa rozmowę (chyba z centrala we
    Wrocławiu) coś tam chyba jeszcze szwankowało. W
    kazym bądż razie dysponentka miala prośbę o
    odblokowania wysłać emailem. Przyznali że mają
    znaczne problemy z centralnym komputerem. Nie
    dostałem żadnego potwierdznia ale, po godz. 12
    dnia następnego, mam się zalogować NA PIERWSZE,
    STARE HASŁO cyfrowe, które wymysla się w oddziale,
    przy zakładaniu konta. Ciekawe dlaczego nie może
    to być to ostatnie, ale dla mnie nie stanowiło to
    problemu, jeszcze je miałem.

    Gdy jednak dzisiaj koło 12.30 postanowiłem się
    zalogować (robiłem to niezwykle uważnie aby nie
    zrobic błędu) juz po pierwszej probie wyskoczył
    komunikat o błędnym haśle. Sprawdziłem jeszcze raz
    i trezeci raz z ostatnim haslem ... NIC Z TEGO
    system pozostał niewzruszony a ja juz trochę
    podenerwowany odbyłem znowu wędrówka do oddziału.

    Znowu złozyłem polecenie odblokowania konta. Tym
    razem otrzymałem do podpisania papierkowe
    polecenie odblokowania ale bez kopii dla mnie.
    Dysponent przyzanłał że on także ma ekonto bez
    tokena i nie może się na nie zalogować. Wydaje się
    że LUKAS ma poważny problem z EKONTEM BEZ TOKENA
    (od dysponenta usłyszałem że mają całą listę tego
    typu ekont zablokowanych) a serwer/centralny
    komputer przeżywa trudne dni....tylko co to
    obchodzi klienta, moja wyrozumiałość już się
    kończy. Tydzień oczekiwania to trochę dużo.
    Na moją sugestię sprawdzenia stanu konta
    usłyszałem błyskawiczna odpowiedź - 2 zł .... wina
    lezy po ich stronie a tutaj żadnego poczucia
    ptrzeby zrekompensowania klientowi chociażby
    straconego czasu, braku dostepu do gotowki :-/

    Obawiam sie że kolejne odblokowania znowu nie
    będzie skuteczne poniewaz w samym systemie jest
    jakiś błąd, i sytem będzie udupiał kazde stare
    hasło, także te odblokowane przez przez
    człowieka. Nie mam tez przekonania jak skuteczna
    będzie zmiana hasła w oddziale. Czy ktoś przeszedł
    przez taka systuacje skutecznie (bez zmiany hasła)
    ?

    LUKAS'ie zrób coś z tym ... a skutecznie!!!

    Sark