  • 11. Data: 2009-06-19 09:10:35
    Temat: Re: Wilk w zagrodzie
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@o...the.moon> wrote in message
    news:h1fkk7$1je$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "george"

    > Jaki to ma związek ze sobą?
    > To co napisałem i Twoja odpowiedź?

    pewne taki sam związek jak twoja odpowiedź na poprzedni post...
    BTW tylko dodałem ze PO ma strasznego pecha.

    george

  • 12. Data: 2009-06-19 09:12:59
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "george"

    > Jaki to ma związek ze sobą?
    > To co napisałem i Twoja odpowiedź?

    Związek jest taki, że co by się nie działo, bezczynność peło zawsze będzie
    usprawiedliwiona.
    Szkoda tylko że pełowcy-fachowcy-światowej klasy ekonomiści nie przewidzieli
    2 lata temu tzw. kryzysu, obiecując "przyspieszenie wzrostu gospodarczego"
    przy ówczesnym tempie tego wzrostu na poziomie 6%. Dzisiaj za to wiedzą jaką
    to potęgą bedziemy za 20 lat.

  • 13. Data: 2009-06-19 09:16:19
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

    > "skippy" <m...@o...the.moon> wrote in message

    > pewne taki sam związek jak twoja odpowiedź na poprzedni post...
    > BTW tylko dodałem ze PO ma strasznego pecha.
    >
    > george

    spoko skippy, może dadzą radę uplasowac akcji PKOBP za 5 mld w dołku
    koniunktury...
    tego chyba nie można nazwać "garażowa wyprzedażą"...(przynajmniej w
    planach).

    george

  • 14. Data: 2009-06-19 09:19:50
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Dziwi mnie, ze liczba zwolennikow PiS piszacych w internecie nie przeklada
    sie na jego wyniki w wyborach.

    Leszek

  • 15. Data: 2009-06-19 09:30:31
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote in message
    > Dziwi mnie, ze liczba zwolennikow PiS piszacych w internecie nie przeklada
    > sie na jego wyniki w wyborach.
    >
    > Leszek

    ja akurat głosuje "przeciw" PIS bo jak widze kaczą mordę to mnie zalewa (tu
    niestety emocje biorą góre).
    czym innym jest jednak głosowanie a czym innym obserwacja faktycznych
    efektów działań.
    "Spin" medialny przekuwający porażki w sukcesy troche mnie jednak denerwuje.
    Wole jak mi obniżają podatki NIEZALEŻNIE od tego "ktorzy" z III RP to robią.
    Nie wiem czemu jak TUSK podwyższy podaki to bedzie ze 2 razy lepiej niż jak
    kaczka je obniża.
    Dla mnie liczy sie mój PIT i zapłacony VAT i cała ta reszta, a mordy w
    telewzji niech sobie bedą jakie chcą.
    Fakty są takie jakie są. Można wszystko tłumaczyc na 1000 sposobów, ale tak
    naprawdę licza sie decyzje.

    george

  • 16. Data: 2009-06-19 09:34:50
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "george"

    > spoko skippy, może dadzą radę uplasowac akcji PKOBP za 5 mld w dołku
    > koniunktury...
    > tego chyba nie można nazwać "garażowa wyprzedażą"...(przynajmniej w
    > planach).

    To nie jest ani prywatyzacja, ani wyprzedaż.
    To Przymus Poboru, czyli wydojenie kasy od akcjonariuszy.
    Zupełnie inna bajka.

  • 17. Data: 2009-06-19 09:41:36
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Użytkownik "george"

    > To nie jest ani prywatyzacja, ani wyprzedaż.
    > To Przymus Poboru, czyli wydojenie kasy od akcjonariuszy.
    > Zupełnie inna bajka.

    technicznie masz racje, ale czuje że w TVN'ie ze sie udało super
    "prywatyzowac" :).
    george

  • 18. Data: 2009-06-19 10:03:41
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    k...@o...pl pisze:

    > Człowieku, zaczynasz popisywać się swoją "mądrością" do granic.... . Uważam, że
    > POPIS to zmora, która trawi ten kraj od dziesięcioleci, ale tego co napisałeś
    > nie rozumiem. Jeżeli w/w instytucje wypracowały już zyski to niby dlaczego nie
    > mają ich oddać właścicielowi, a jeżeli oddadzą to niby dlaczego prowizje z tego
    > tytułu maja wzrosnąć??? Niech obniżą prowizję to nie będą musieli nic oddawać,
    > bo nie będzie zysków. Natomiast jeżeli takowe są to niby kto ma je skasować???

    Dlatego, że póki nie jest ona sprywatyzowana, to jest tzw. instytucją
    nonprofit, czyli taką, która ma, w założeniu, zakumulowane zyski, o ile
    takie się pojawią, przeznaczać w całości na poprawę infrastruktury lub
    na zmniejszenie kosztów transakcji po to, by ten obrót zwiększać i
    udrażniać.

    Pewnie, jako komunista, tego nie wiesz, ale giełda w gospodarce rynkowej
    nie jest, oczywiście modelowo , geszeftem dla wybranych, kasynem dla
    znudzonych ani też speluną dla "szpekulantów" - jak widzą ją lewacy, a
    jest, obok banków - również drenowanych właśnie przez Tuska, jedną z
    najważniejszych instytucji systemowych powodujących , że ten system w
    ogóle może funkcjonować i być bardziej efektywnym niż Twój ulubiony
    socjalizm.

    Państwo w tym wypadku nie jest w pełnym sensie właścicielem , a jedynie
    zarządcą i organizatorem.

    Po prywatyzacji rolę tą przejmie chciwość właściciela, która, też
    modelowo, powinna sprzyjać rozwojowi giełdy i wtedy może dopiero będzie
    podstawa do dzielenia się zyskiem, jako właśnie premią za to zarządzanie.

    Obecnie już sam fakt istnienia dużego zakumulowanego zysku WGPW może być
    powodem do uzasadnionej krytyki prezesa, bo oznacza, że opłaty mogłyby
    być mniejsze lub infrastruktura lepsza.

    To samo, a może nawet i bardziej dotyczy KDPW.

  • 19. Data: 2009-06-19 10:10:59
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

[...]

    Z choinki się urwałeś, kolego?
    Już zapomniałeś, że mamy ogólnoświatowy kryzys i recesję największą od
    kilkudziesięciu lat?
    Czy nie wiesz, że dynamika PKB w Polsce spadła z 6,5% w 2007r. prawie do zera?
    Poszukaj sobie jaki uszczerbek dla budżetu oznacza spadek PKB o 1%.
    Nie żyjesz na Marsie, żeby abstrahować od rzeczywistości.

  • 20. Data: 2009-06-19 10:14:17
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:

> [...]
    > Poszukaj sobie jaki uszczerbek dla budżetu oznacza spadek PKB o 1%.
    > Nie żyjesz na Marsie, żeby abstrahować od rzeczywistości.

    XXL - niedawno twierdziłeś, że żadnego kryzysu nie ma i nie będzie.
    Jednak wreszcie dostrzegłeś. Dowodzi to, że czegoś się jednak uczysz.
    Gratuluje refleksu. Balcerowicz też już widzi ? :)