  • 1. Data: 2009-06-19 02:17:48
    Temat: gielda 2008
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Czy ktoś używa tego programu? Zainstalowałem demo i muszę przyznać, że dla
    mnie rewelacja. Wszystkie wykresy w jednym miejscu, analiza fundamentalna,
    automatyczna wycena spółek, narzędzia analizy technicznej, odnośniki do
    stron www, zarządzanie portfelem i wiele więcej. Do tej pory próbowałem to
    wszystko zebrać szukając po wielu różnych stronach, ale był to proces bardzo
    nieefektywny. Program nie jest tani, ale da się ten koszt przeboleć. Czy
    ktoś może podzielić się swoimi doświadczeniami?

  • 2. Data: 2009-06-19 06:14:25
    Temat: Re: gielda 2008
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl>

    Witaj,

    1. czy jestes zwiazany z producentem?
    2. podaj prosze strone producenta
    3. czy ten program umozliwia backtesty?
    4. jak sie karmi go danymi?

    pozdr
    IWSP

  • 3. Data: 2009-06-19 06:57:40
    Od: Zorro von Lis <n...@v...pl>

    > czyli nastawiony jest na bardziej długoterminowe granie,

    E to lipa :(

  • 4. Data: 2009-06-19 08:49:28
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Ireneusz Wik wrote:

    > Witaj,
    >
    > 1. czy jestes zwiazany z producentem?
    > 2. podaj prosze strone producenta
    > 3. czy ten program umozliwia backtesty?
    > 4. jak sie karmi go danymi?

    Jestem początkującym inwestorem i szukam narzędzia, które pomoże mi
    podejmować świadome decyzje. Program praktycznie nie oferuje niczego innego
    niż to co znajdzie się w internecie, ale układa wszystko w jednym miejscu
    dzięki czemu analiza i porównania są o wiele prostsze.

    http://www.inwestkap.com/gielda.htm

    Program ściąga dane ze strony producenta, ściągnąć można dopiero po sesji,
    czyli nastawiony jest na bardziej długoterminowe granie,

  • 5. Data: 2009-06-19 14:22:10
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Uzywam. Z tymi danymi jest róznie czasami porównuje z raportami bo zdarza
    się ze sie nie zgadzaja. Ponieważ gram długoterminowa- nie mam czasu na
    trading, to jest dla mnie zupelnie wystarczajacy.
    Kupiłem licencje na 2 rok. Zdaje sie, ze kosztowała 100zł. Przy moich
    zarobkach na giełdzie :-))))))) moge sobie pozwolić.