  • 1. Data: 2009-06-19 10:22:42
    Temat: Sejm coraz bardziej nacpany
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Cezary Atamańczuk nie posłuchał byłych już partyjnych kolegów: podpisał
    oświadczenie o przyjęciu mandatu i przekazał je kancelarii sejmu. Według
    nieoficjalnych informacji, miał powiedzieć, że to nie PO go wybrała, a
    wyborcy, więc nie może ich zawieść. To oznacza, że człowiek z trzema
    zarzutami zostanie zaprzysiężony.

    Atamańczuk pracą w sejmie chce się zrehabilitować za aferę narkotykową.
    Miał także powiedzieć, że rozpocznie dyskusję na temat tego, czy za
    zapalenie jednego skręta - jak to było w jego przypadku - powinno się
    iść do więzienia.

    Cezary Atamańczuk jest oskarżony o posiadanie narkotyków, prowadzenie
    samochodu pod ich wpływem oraz próbę przekupienia policjantów. Po
    ujawnieniu sprawy został wydalony z PO, grozi mu 10 lat więzienia.
    ---Koniec---

    wyborcom PO gratulujemy sukcesów i na pewno ich nie zawiedziemy ...

  • 2. Data: 2009-06-19 10:23:50
    Temat: Re: Sejm coraz bardziej nacpany
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

  • 3. Data: 2009-06-19 10:25:48
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieoficjalnych informacji, miał powiedzieć, że to nie PO go wybrała, a
    > wyborcy, więc nie może ich zawieść. To oznacza, że człowiek z trzema

    Czy naćpany to nie wiem:
    http://www.youtube.com/watch?v=AcwKMz4sCLM&feature=r
    elated

  • 4. Data: 2009-06-19 10:28:38
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Kroś Ty?

  • 5. Data: 2009-06-19 10:35:56
    Od: "Ritchie " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > ---Cytat---
    > Cezary Atamańczuk nie posłuchał byłych już partyjnych kolegów...

    Jurku, zmien grupe. Dziekuje.

  • 6. Data: 2009-06-19 10:54:46
    Temat: Re: NTG: Sejm coraz bardziej nacpany
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> pisze:

> [...]
    > ---Koniec---
    >
    > wyborcom PO gratulujemy sukcesów i na pewno ich nie zawiedziemy ...

    Nie napisałeś jak legalizacja marychy i jej upraw wpływnie na Polską
    gospodarkę oraz które firmy z WGPW na ty zyskają i ile.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    I niepotrzebni są potrzebni.

  • 7. Data: 2009-06-19 11:08:22
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Jurku, zmien grupe. Dziekuje.

    Niestety do Jurka nie docieraja zadne argumenty tak samo jak i do jego
    ulubionego prezydenta. Chocbys nie wiem jak tlumaczyl, ze to nie na temat,
    ze nie ta grupa itd. to ten swoje.
    Moze trzeba prosic, zeby jak najwiecej pisal o polityce to wtedy podobnie
    jak prezydent bedzie zawsze przeciw i przestanie pisac.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 8. Data: 2009-06-19 11:32:02
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    DJ pisze:

> [...]
    > Moze trzeba prosic, zeby jak najwiecej pisal o polityce to wtedy podobnie
    > jak prezydent bedzie zawsze przeciw i przestanie pisac.

    Jest to jakieś wyjście. Próbuj, ale co zrobimy z Prezydentem ?

  • 9. Data: 2009-06-19 11:34:10
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Jest to jakieś wyjście. Próbuj, ale co zrobimy z Prezydentem ?

    Samo sie zrobi za rok.
    Out i pozdrawljajem.

  • 10. Data: 2009-06-19 11:55:52
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

    > Samo sie zrobi za rok.
    > Out i pozdrawljajem.

    Skippy , przecież ty nie chodzisz na głosowania !