  • 1. Data: 2003-01-04 21:03:35
    Temat: Wielka prosba...
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Wlasnie jestem po rozmowie z promotorka - powiedziala ze czeka na dalszy
    ciag mojej pracy ale potrzebuje kilku informacji:

    - czy istnieje odpowiednik CVV2/CVC2/CID w kartach DC?
    - ma ktos moze regulacje Mastercarda dot autoryzacji EC/MC? W tym momencie
    nie wiem do jakiej grupy je zaliczyc :-/

    bede wdzieczny za kazda pomoc

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-01-04 21:18:01
    Temat: Re: Wielka prosba...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    A http://www.kamaainakids.com/cvc2.html moze byc?

    >- ma ktos moze regulacje Mastercarda dot autoryzacji EC/MC? W tym momencie
    >nie wiem do jakiej grupy je zaliczyc :-/

    Generalnie do dziwnych ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2003-01-04 21:24:39
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > A http://www.kamaainakids.com/cvc2.html moze byc?

    Tot juz miec :) mimo wszytsko czytanie Kart jest przydatne :)

    > Generalnie do dziwnych ;-)

    Heh, fakt - tylko nie wiem czy je wrzucic do autoryzowanych czy nie :)
    chcialbym sie na jakich rzetelnych materialach opierac.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-01-04 21:31:19
    Temat: Re: Re: Wielka prosba...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Jan 04, 2003 at 10:24:39PM +0100, JaKi wrote:

    >Tot juz miec :) mimo wszytsko czytanie Kart jest przydatne :)

    ;-)

    Faktem jest ze dowod to zaden, sam moge trzy takie strony miec.

    >Heh, fakt - tylko nie wiem czy je wrzucic do autoryzowanych czy nie :)
    >chcialbym sie na jakich rzetelnych materialach opierac.

    Podobnie jak VC, choc ostatnio wprowadzili jakies sugestie co do
    traktowania MC jak VE (choc nie wymuszaja pinowania).

    --

    --w

  • 5. Data: 2003-01-04 21:47:31
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Podobnie jak VC, choc ostatnio wprowadzili jakies sugestie co do
    > traktowania MC jak VE (choc nie wymuszaja pinowania).

    Ale to jakas nowa metoda systematyki? Autoryzowane - nieautoryzowane? To
    moja VC nalezy jednoczesnie do obu gatunkow
    :-)

    M.

  • 6. Data: 2003-01-04 21:55:18
    Temat: Re: Re: Re: Wielka prosba...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Jan 04, 2003 at 10:47:31PM +0100, Maciej Bebenek wrote:

    >Ale to jakas nowa metoda systematyki? Autoryzowane - nieautoryzowane? To
    >moja VC nalezy jednoczesnie do obu gatunkow

    Czepialski ;-)

    Uzyl skrotu myslowego (tak mi sie wydaje). A jesli mi sie zle wydaje,
    niech mnie lepiej poprawi, abym nie zyl w bledzie ;-)

    --

    --w

  • 7. Data: 2003-01-04 22:22:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Faktem jest ze dowod to zaden, sam moge trzy takie strony miec.

    Ale podobne informacje sa na setkach innych stron ;)m Tu jeszcze kilka slow
    wiecej
    http://www.doctorebiz.com/06/020717a.htm

    Maciej

    PS a moze komus przyda sie slowniczek kartowy...
    http://www.devguru.com/Products/dgCharge/dgCharge_gl
    ossary.asp

  • 8. Data: 2003-01-04 22:59:37
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Uzyl skrotu myslowego (tak mi sie wydaje). A jesli mi sie zle wydaje,
    > niech mnie lepiej poprawi, abym nie zyl w bledzie ;-)

    Skrot :) Dokladniej potrzebne mi to przy opisie wykorzystania kart
    embosowanych - skoro weszlo takie zarzadzenie Mastercardu przydalo by sie o
    nim wspomniec ;) Dodatkowo mam wskac tendencje rozwoju wiec tez by mi sie to
    przydalo :)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-01-04 23:04:27
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "MK" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > Ale podobne informacje sa na setkach innych stron ;)m Tu jeszcze kilka
    slow
    > wiecej
    > http://www.doctorebiz.com/06/020717a.htm

    Dzieki!, dokladnie o to mi chodzilo :)

    "Diners Club - Card Verification Value (CVV2) - 3-digit security code
    engraved into signature panel on back of card :)"

    BTW - w pytaniu 115 FAQ przydalo by sie umiescic tez CID :)

    Jeszcze raz dzieki!
    --
    JaKi