  • 1. Data: 2003-01-04 15:15:22
    Temat: Gdzie wplacic aby najszybciej otrzymac w mbanku
    Od: "Adamos" <a...@o...pl>

    Witam, potrzebuje szybko miec mozliwosc operowania pieniazkami w mbanku,
    gdzie wplacic aby znalazly sie tam najszybciej ? poczta to ok 3dni, biora
    0,05% jak wyglada w innych bankach ? mam dostep do kont w bankach, w
    slaskim, pko u znajomych, moze to zmniejszy prowizje ???

    Adamos
    gg 990369
    a...@w...pl

  • 2. Data: 2003-01-04 15:22:15
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Adamos wrote:

> [...]
    > 0,05% jak wyglada w innych bankach ? mam dostep do kont w bankach, w
    > slaskim, pko u znajomych, moze to zmniejszy prowizje ???

    Poczta w 3 dni to chyba jak f16 kupią:-)
    Polecam w tym układzie wizytę w pn. rano w PKO, wpłatę na rachunek i
    zlecenie przelewu (koniecznie ELIXIR). Wieczorem pieniądze w mBanku we
    wt. można przelewy robić.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-01-04 15:47:17
    Od: "Adamos" <a...@o...pl>

    > Poczta w 3 dni to chyba jak f16 kupią:-)

    :-)

    > Polecam w tym układzie wizytę w pn. rano w PKO, wpłatę na rachunek i
    > zlecenie przelewu (koniecznie ELIXIR). Wieczorem pieniądze w mBanku we
    > wt. można przelewy robić.

    Znaczaca roznica w prowizji ?

    Adamos
    gg 990369
    a...@w...pl

  • 4. Data: 2003-01-04 15:55:00
    Od: "MAX" <max_kr{w_y_t_n_i_j__t_o)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adamos" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, potrzebuje szybko miec mozliwosc operowania pieniazkami w mbanku,
    > gdzie wplacic aby znalazly sie tam najszybciej ? poczta to ok 3dni,

    3 dni???? A która to poczta? Ostatnim razem jak wpłaciłem na poczcie w
    Krakowie do mBanku w środę, to pieniądze dotarły we wtorek następnego
    tygodnia! Dlatego też używam BZ WBK 24 za 1,5 PLN.

    Pozdrawiam
    MAX

  • 5. Data: 2003-01-04 15:59:20
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av6vi5$q0a$1@news.tpi.pl, Adamos wrote:

    > Znaczaca roznica w prowizji ?

    AFAIK, opłata za przelew dla posiadacza Superkonta w PKO wynosi 3zł. Wpłata
    gotówkowa jest bezpłatna. Łącznie 3zł.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-04 16:53:23
    Od: "Arti" <n...@p...wp.pl>

> [...]
    > Krakowie do mBanku w środę, to pieniądze dotarły we wtorek następnego
    > tygodnia! Dlatego też używam BZ WBK 24 za 1,5 PLN.

    Ja przelewam w BPH przez internet (Silver Sez@m - 9.95 miesiecznie) w
    poniedziałek wieczór, we wtorek koło 13 mam w mbanku

    pozdrawiam

    Arti