  • 31. Data: 2021-10-19 08:56:26
    Temat: Re: Wieczne polecenia zapłaty?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-18-października-2021 o 21:52, cef pisze:

    > Jakie zachcianki?

    Zachcianka dlatego że przez takich wygodnych co im się wydaje że się
    zabezpieczyli (ułuda) inni co preferują GOTÓWKĘ są coraz bardziej
    dyskryminowani i propagandowo i FIZYCZNIE.
    Modne słowo DYSKRYMINACJA ;-)

    > Ale masz problem z kartą. Nie musisz zaglądać co chwilę
    > Wystarczy zajrzeć na konto raz, dwa razy na miesiąc,
    > żeby wyłapać jakieś dziwne transakcje - jeśli są.

    Patrzę na transakcje żony. Kilkanaście dziennie. ;-)

    Jak daję gotówkę to wiem że kasjerka mnie x2 nie skasuje

    > albo nie umiesz używać...

    Albo nie chcę. Albo nie chcę przy okazji na tym tracić pieniędzy
    Nie każdy omamiony dużą sumką kredytu na karcie ma tego świadomość.
    Ja mam. Ułatwiam sobie życie inaczej np. poleceniami zapłaty.

    > Jak ktoś się poddaje reklamie czy sugestii i ma słabą wolę, to tak.

    Też mam zdanie że reklama to w dużym stopniu sposób na unikanie
    opodatkowania.

    Jednak POprawnie politycznie jest stwierdzić że reklama działa nawet
    mimo że upierasz się że NIE ;-)

    Przy takim założeniu wydawanie kilkunastu procent więcej kartą też ma
    swoje PODSTAWY mimo że twierdzisz że nie ulegasz sugestii i masz SILNĄ
    WOLĘ. MARKETING ma swoje ZADY i WALETY ;-)

    > Pieniądze się inwestuje a nie umieszcza na lokatach.

    Podaj inwestycję o zwrocie np. 15% bez większego wysiłku operując nawet
    małymi kwotami.

    Jedziesz ;-)

  • 32. Data: 2021-10-19 09:01:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-18-października-2021 o 21:55, cef pisze:
    > Mam nieregularne wpływy i wydatki.
    > Dziś mam saldo dodatnie ale nie wiem co będzie za tydzień.
    > Ale rozumiem ludzi, którzy mają stałe wpływy,
    > w określonym dniu.

    To jest tylko wymówka.

    Każdy kto potrafi liczyć sobie policzy ;-) że taniej będzie mieć
    poduszkę choćby 1 mies. wypłatę niż jej nie mieć.

    I nie mówię o stresach, wstydzie, czy innych niedogodnościach z braku
    środków. CZYSTA MATEMATYKA.

    Bo chyba o patologii nie mówimy ;-)

  • 33. Data: 2021-10-19 09:07:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-19-października-2021 o 04:57, Kamil Jońca pisze:
    > Dla mnie też nie było. A później pojawiły się dzieci

    Dokładnie ;-)

    Ale są tacy co traktują nie zapłacenie w terminie jako swój zysk.
    Robią to permanentnie z zasady ;-)

    Im polecenie zapłaty NIE PASUJE ;-)

  • 34. Data: 2021-10-20 06:22:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-19 o 09:01, _Master_ pisze:

    > To jest tylko wymówka.
    >
    > Każdy kto potrafi liczyć sobie policzy ;-) że taniej będzie mieć
    > poduszkę choćby 1 mies. wypłatę niż jej nie mieć.

    Potrzebuję znacznie większej poduszki i nie trzymam jej na ROR.

  • 35. Data: 2021-10-20 06:28:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-19 o 09:07, _Master_ pisze:

    > Dokładnie ;-)

    Nie do końca widzę związek, ale przyjmuję takie tłumaczenie.

    > Ale są tacy co traktują nie zapłacenie w terminie jako swój zysk.
    > Robią to permanentnie z zasady ;-)
    >
    > Im polecenie zapłaty NIE PASUJE ;-)

    Nie przypominam sobie, żebym zapłacił w ostatnich latach jakąś
    fakturę po terminie, więc trafiłeś kulą w płot z tym uogólnieniem.
    Z reguły faktury płacę do kilku dni po wpłynięciu
    i nie mam z tym problemu. Po prostu PZ mi nie pasuje
    z ideologiczno-higienicznych względów.

  • 36. Data: 2021-10-20 08:07:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-19 o 08:56, _Master_ pisze:

    > Zachcianka dlatego że przez takich wygodnych co im się wydaje że się
    > zabezpieczyli (ułuda) inni co preferują GOTÓWKĘ są coraz bardziej
    > dyskryminowani i propagandowo i FIZYCZNIE.
    > Modne słowo DYSKRYMINACJA ;-)

    Wyjaśnij na czym polega ta dyskryminacja.
    Bo na razie widać tylko Twoje fobie.

    > Patrzę na transakcje żony. Kilkanaście dziennie. ;-)
    >
    > Jak daję gotówkę to wiem że kasjerka mnie x2 nie skasuje

    Można zacząć od tego, że problemem jest zapewnienie sobie odpowiedniej
    gotówki, bo wchodząc ze stówką do sklepu rano nie kupisz bułki.
    A jeśli nawet, to zmarnujesz dużo czasu.
    A podobno tak cenisz sobie czas, żeby go nie marnować na
    kontrolowanie wyciągów z karty i dlatego też podobno uruchamiałeś PZ :-)

    > Albo nie chcę. Albo nie chcę przy okazji na tym tracić pieniędzy
    > Nie każdy omamiony dużą sumką kredytu na karcie ma tego świadomość.
    > Ja mam. Ułatwiam sobie życie inaczej np. poleceniami zapłaty.

    Ja używam jednego i drugiego, ale praktyka pokazuje, że karta
    jest wygodniejsza i dlatego częściej z niej korzystam.

    > Podaj inwestycję o zwrocie np. 15% bez większego wysiłku operując nawet
    > małymi kwotami.
    >
    > Jedziesz ;-)

    Na początek proponuję inwestycję w siebie.
    Zapisz się np na kurs języka obcego - gwarantowana satysfakcja
    i zwrot znacznie wyższy :-) a to raptem kilkaset złotych za semestr

  • 37. Data: 2021-10-20 20:58:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-20-października-2021 o 08:07, cef pisze:
    > polega ta dyskryminacja.

    Na stopniowym zmniejszaniu kwot.
    Co to jest jak nie dyskryminacja? ;-)

    Oczywiście o kwestiach inwigilacji nie zapominając

  • 38. Data: 2021-10-20 21:03:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

> [...]
    > A podobno tak cenisz sobie czas, żeby go nie marnować na
    > kontrolowanie wyciągów z karty i dlatego też podobno uruchamiałeś PZ

    Jeszcze raz napiszę. Nie mam problemu z gotówką.
    Nie zarabiam nawet średniej krajowej. Ja liczę te złotówki odruchowo ;-)
    Normalnie patrzę co się wokół mnie dzieje ;-)

    Polecenia zapłaty traktuję jako krok w przyszłość. Jestem ponad te
    wszystkie karty.
    Tych poleceń jest kilka. Nie kilkadziesiąt.
    Tak Mój czas jest nadal cenny ;-)

  • 39. Data: 2021-10-20 21:04:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-20-października-2021 o 08:07, cef pisze:
    > jest wygodniejsza i dlatego częściej z niej korzystam.

    Jesteś wygodny. Wolno Ci. W moim życiu to nic nie zmienia ;-)

  • 40. Data: 2021-10-20 21:06:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

> [...]
    > Zapisz się np na kurs języka obcego - gwarantowana satysfakcja
    > i zwrot znacznie wyższy:-) a to raptem kilkaset złotych za semestr

    I dlatego oszczędzam te 15 procent na kurs ;-)
    Mam go gratis. A Ty? ;-)