  • 1. Data: 2005-12-16 12:24:47
    Temat: Weiss wziął na ząb BPH :-)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Właśnie zbulwersowani klienci opowiadają o swojej krzywdzie związanej z
    pobraniem z góry prowizji za saldo debetowe w celu podpompowania sobie
    wyniku :-)

    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na przyszłość/
    Woody Allen

  • 2. Data: 2005-12-16 12:47:17
    Temat: Re: Weiss wziął na ząb BPH :-)
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Glenn napisał:

    >Właśnie zbulwersowani klienci opowiadają o swojej krzywdzie związanej z
    >pobraniem z góry prowizji za saldo debetowe w celu podpompowania sobie
    >wyniku :-)

    Nie slucham "Zet" wiec moze cos blizej ? O ile z gory ?
    pozdrawiam,
    darek

  • 3. Data: 2005-12-16 13:12:00
    Od: "Synek" <h...@T...pl>

    > Właśnie zbulwersowani klienci opowiadają o swojej krzywdzie związanej z
    > pobraniem z góry prowizji za saldo debetowe w celu podpompowania sobie
    > wyniku :-)
    A on czasem kiedys w reklamie nie namawial do przejscia wlasnie do BPH?

  • 4. Data: 2005-12-16 13:13:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    darek wrote:

    > Nie slucham "Zet" wiec moze cos blizej ? O ile z gory ?

    Za rok z góry. Było niedawno na grupie.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-12-16 13:20:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Synek wrote:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    > A on czasem kiedys w reklamie nie namawial do przejscia wlasnie do
    > BPH?

    Owszem i może dlatego program był do d... - rzecznik go zagadał i nic z tej
    rozmowy nie wyniknęło :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-12-16 17:07:09
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Glenn napisal dnia 2005-12-16 14:20:
    > Synek wrote:
    > Owszem i może dlatego program był do d... - rzecznik go zagadał i nic z tej
    > rozmowy nie wyniknęło :-)

    Pewnie Weiss ma wciąż z BPH umowę...

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 7. Data: 2005-12-16 21:26:29
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 16 Dec 2005 14:20:54 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Owszem i może dlatego program był do d... - rzecznik go zagadał i nic z tej
    >rozmowy nie wyniknęło :-)

    Jak ktos ma ochote to Weissa powtarzaja w nocy. Gdzies miedzy 2 a 3,
    nie pamietam dokladnie.
    A ze nic nie wyniknelo - Weiss jest po prostu kiepski.

    PG

  • 8. Data: 2005-12-17 00:56:16
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Piotr Gralak wrote:

    > Jak ktos ma ochote to Weissa powtarzaja w nocy. Gdzies miedzy 2 a 3,
    > nie pamietam dokladnie.
    > A ze nic nie wyniknelo - Weiss jest po prostu kiepski.

    Nie martw się - zrobiło się głośniej niż chcieli. Teraz część klientów
    łatwiej odzyska pieniądze, może zmniejszy się planowany przyrost nowych
    klientów, przechodzących do BPH z innych banków, a więc zakładany zysk
    BPH szlag trafi. Może to ich czegoś nauczy.

    Leszek

  • 9. Data: 2005-12-17 13:00:51
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Leszek wrote:

> [...]
    > nowych klientów, przechodzących do BPH z innych banków, a więc
    > zakładany zysk BPH szlag trafi. Może to ich czegoś nauczy.

    Sprawdziłem, że właśnie otrzymałem 150 zł z datą efektywną 2 grudnia.
    Słucham audycji nagranej w nocy. Zadzwoniło do niego ponoć wiele osób i
    wiele napisało. 2 rozmowy wyemitował. Jeden z klientów "zapłacił" aż 750
    zł.
    Dowiedziałem się, że:
    - klienci chcą płacić za rok z góry
    - podwyżka nie była drastyczna (tylko z 1,2% na 2 %)
    - klienci byli poinformowani o zmianie albo na wyciągu albo przy
    otwieraniu konta Sezam
    - opłata pobrana z góry NIE podlega zwrotowi, jeśli za miesiąc
    zrezygnuję z konta.

    Ciekawostka
    Mnie zaliczyli pewnie do grupy poinformowanej przez Sezam. Rzecznik nie
    powiedział jednak, że ostatnimi czasy klient przy otwarciu zarzucany był
    reklamami, którymi sobie nie życzy (dom maklerski i inne oferty banku).
    Było ich za każdym razem kilka po zalogowaniu do konta i nauczyło mnie
    to klikania DALEJ i dalej - bez czytania. Stąd zapewne ci niezadowoleni
    klienci nie zauważyli (wśród reklam) ważnego komunikatu. Znamienne jest
    to, że reklamy URWAŁY się po pobraniu pieniędzy. Może to wskazywać na
    celową akcję robienia "sztucznego tłoku" aby komunikat nie był
    zauważony.
    WAZNE jest również to, że bank pogwałcił ustawę. Wyraźnie NIE zgodziłem
    się na używanie moich danych do celów marketingowych - przy podpisywaniu
    wszelkich umów. Bank może mi świadczyć usługę prowadzenia rachunku i TU
    może przetwarzac moje dane lecz nie życzę sobie reklam po zalogowaniu -
    także (lecz nie tylko) jego reklam. Zażądałem pisemnie wyłaczenia tego
    ale odpowiedziano mi (również pisemnie), że obecnie nie jest to możliwe
    wyłaczenie mi reklam. SKANDAL powiadam, bo oznacza to, że "na razie
    łamiemy ustawę, bo tak nam się podoba".

    *Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144 z 2002 r.,
    poz. 1204)
    Art. 10.

    1. Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej
    skierowanej do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji
    elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej. (...))

    ale również starsza wyraźnie wskazuje, że jeśli klient nie życzy sobie
    to nie składa mu się ofert.

    Ptk.3 Art.6 Roz. 2 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
    odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebiezpieczny z
    dnia 2 marca 2000 r. mówi:
    "Posłużenie się wizjofonem, telefaksem, pocztą elektroniczną,
    automatycznym urządzeniem wywołującym i telefonem w celu złożenia
    propozycji zawarcia umowy może nastapić wyłącznie za uprzednią zgodą
    konsumenta."

    Leszek

    Data zgłoszenia: 27-11-2005

    Treść zgłoszenia:
    Proszę wyłączyć reklamy ukazujące się po zalogowaniu
    (wszelkie - także własne) i pozostawić WYŁĄCZNIE komunikaty dotyczące
    obsługi konta (lub wskazać mi jak je wyłaczyć).

    Data odpowiedzi: 01-12-2005

    Treść odpowiedzi:
    Szanowny Panie,

    na chwilę obecną nie ma możliwości wyłączenia tej
    opcji. Propozycja została przekazana do administratorów i zgodnie z
    informacja przekazuję, że będzie wprowadzona na platformę jednak nie
    znamy dokładnie terminu.

    z poważaniem
    Magdalena Trzeciak
    COK BPH