  • 1. Data: 2005-12-16 05:55:28
    Temat: Syndyk? pomoc..
    Od: CVC <a...@w...pl>

    Witam mam pytanie, mam propozycje kupna bardzo tanio pewnego towaru,ale
    oczywiscie sie obawiam czy nie jest to jakas szemrana transakcja. Ten
    ktos twierdzi ze cena jest dlatego tak niska bo : jest adwokatem, i byl
    syndykiem pewnego sklepu...wiec towar w tej cenie posiada z windykacji i
    zapewnia mnie ze mam 100% pewnosc ze bedzie ok..

    CENA JEST nizsza o polowe niz w sklepie, bo jak twierdzi nie moze
    ponizej polowki ceny wart rynkowej sprzedac tego sprzetu. Zada tylko
    przelewu mowiac ze tylko w taki sposob mozna sfinalizowac transakcje...

    Prosze znawcow w temacie... czy to jest rzeczyw ok? z gory b.dziekuje...

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0550-3, 2005-12-15
    Przetestowano na: 2005-12-16 06:55:29

  • 2. Data: 2005-12-16 11:36:35
    Temat: Re: Syndyk? pomoc..
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 12/16/2005 6:55 AM, CVC wrote:

> [...]
    > ponizej polowki ceny wart rynkowej sprzedac tego sprzetu. Zada tylko
    > przelewu mowiac ze tylko w taki sposob mozna sfinalizowac transakcje...

    Jeżeli jest adwokatem i syndykiem, to można to ustalić - podobnie jak
    dane podmiotu, zapewne upadłego - mógłbyś zaproponować, że weźmiesz
    partię towaru "na próbę" za gotówkę, z ręki do ręki, najlepiej
    poświadczone, że nie jest obciążone prawami osób trzecich.

    Może tak się zdarzyć, że towar, który nabędziesz nie wszedł do masy
    upadłościowej - tzn. syndyk nie może sprzedawać z pominięciem np.
    prawowitego własciciela. To, że sklep miał towar na magazynie, nie
    oznacza, że syndyk ma do niego pełnię praw.

    Pzdr: Witek

  • 3. Data: 2005-12-16 18:59:19
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    "CVC" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > syndykiem pewnego sklepu...wiec towar w tej cenie posiada z windykacji i
    > zapewnia mnie ze mam 100% pewnosc ze bedzie ok..

    Nasz ukochany prezio-laskawca tez byl swego czasu na 100% pewien, ze w
    Iraku jest jest jakas tam bron. A potem sie okazalo, ze jej tam wcale nie
    bylo.

> [...]
    > przelewu mowiac ze tylko w taki sposob mozna sfinalizowac transakcje...
    >

    > Prosze znawcow w temacie... czy to jest rzeczyw ok? z gory b.dziekuje...

    IMO, to na kilometr pachnie oszustwem, tym bardziej jesli chodzi o sprzet
    elektroniczy/komputerowy.

    Z.