  • 11. Data: 2009-07-01 09:01:30
    Temat: Re: Wartość złotego
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    NKAB - <n...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Tak jak tata cukierki gdy dziecko ma za dużo.
    > No ale jak banki nie są nasze to rzeczywiście - jest problem.
    >
    > Andrzej.

    tu się zgadzam w 100% wycofać zabrać jak cukierki dziecku bo drukowanie jest
    łatwe ale inne państwa czy spekulanci mogą te wydrukowane pieniądze bardzo
    łatwo wykorzystać przeciwko nam za co sami będziemy obie winni
    ale chyba debile w rządzie banku centralnym nic o tym nie wiedzą a biorą się
    za rządzenie i ekonomię

  • 12. Data: 2009-07-01 10:01:15
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tak jak tata cukierki gdy dziecko ma za dużo.
    > No ale jak banki nie są nasze to rzeczywiście - jest problem.

    Tzn zabrać komuś i spalić czy kazać bankowi obciąć zero w komputerze ze
    stanu posiadania?

  • 13. Data: 2009-07-01 12:03:30
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Użytkownik "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tzn zabrać komuś i spalić czy kazać bankowi obciąć zero w komputerze ze
    > stanu posiadania?

    i tym sposobem sam doszedłeś że to jest utopijny system :)
    bo jak zaczniesz zabierać z rynku to jedyny sposób podnieść ludziom podatki
    i pieniądze wrzucać do niszczarki oraz zwiększać eksport tak aby z państwami
    z którymi kiedyś mieliśmy ujemny bilans handlowy przejść na dodatni (co jest
    niemożliwe) i w taki sposób jeteśmy z ręką w nocniku sami sobie jesteśmy
    winni tego że jesteśmy ciemniakami i pozwoliliśmy aby rządziły nami ciemniaki
    teraz czas zapłacić za swoje ciemniactwo hahahahahahaha

  • 14. Data: 2009-07-01 12:08:48
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Ale jak zabierać z rynku?
    Właśnie infalcja zabiera z rynku.

  • 15. Data: 2009-07-01 13:27:52
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Ale jak zabierać z rynku?
    > Właśnie infalcja zabiera z rynku.

    inflacja obniża wartość pieniądza a nie zabiera, zabieranie to fizyczne
    wzięcie z rynku 20mld i ich spalenie to jest wycofanie pieniędzy ale rząd
    nigdy tego nie zrobi bo trzebaby zabrać ludziom to co nadrukowane i spalić
    tedy bez pieniędzy toimy jak ciemne dupy i zaczyna się rewolucja
    trzeba zabrać z rynku światowego i to jest problem przy ujemnych bilansach
    handlowych nie pomoże nic
    pomocą miało być wyłanie ludzi za granicę aby zarobili obcą walutę i podczas
    wydawania w polsce w podatkach zebranie tej waluty i wymiana obcej za naszą
    tylko że ujemny bilans handlowy jest jak dziura w wannie z jednej strony
    lejemy wodę z kranu czyli drukujemy i ściągamy obcą walutę a z drugiej
    złotówki znów wypływają poza polski system płatniczy
    ot cała filozofia

  • 16. Data: 2009-07-01 13:33:18
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nigdy tego nie zrobi bo trzebaby zabrać ludziom to co nadrukowane i spalić

    jak zabrać ludziom
    zaczynasz bredzić
    inflacja zabiera

    EOT

  • 17. Data: 2009-07-01 13:36:14
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Użytkownik "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > jak zabrać ludziom
    > zaczynasz bredzić
    > inflacja zabiera
    >
    > EOT

    już niedługo się dowiesz jak się zabiera ludziom przez podniesienie podatków
    co ty pierwszy dzień na świecie jesteś? hahahahaha
    inflacja zmniejsza wartość ale nie zabiera a to dwie różne rzeczy

  • 18. Data: 2009-07-01 13:41:20
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Użytkownik "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > jak zabrać ludziom
    > zaczynasz bredzić
    > inflacja zabiera
    >
    > EOT

    i jeszcze jedno państwo będzie zabierać przez podnoszenie podatków po to
    żeby nie drukować i tak ludzie coraz bardziej dostaną w kość bo chyba ktoś z
    rządu doszedł do wniosku że drukowanie to nic dobrego tak więc towarzystwo
    zabrało się za wyciąganie od ludzi już od sierpnia poczekaj :)
    ale i to nie da rezultatów bo nawet jak ściągniesz wszystkie złotówki od
    społeczeństwa przez podnoszenie podatków to te złotówki będą wędrować do
    pańśtwa państwo przez urzędników i zamówienia do ludzi ludzie część do
    dziury w wannie zwanej ujemnym bilansem handlowym i tak w podatkach co roku
    będzie trafiać do państwa ta kwota która jest pomniejszona o nasz import
    państwo albo zacznie dalej drukować albo zacznie bardziej dociskać
    społęczeńtwo aż wąż zje swój ogon jak w grze komputerowej :) hahahahaha

  • 19. Data: 2009-07-02 08:40:37
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > jak zabrać ludziom
    > zaczynasz bredzić
    > inflacja zabiera

    Na początku m-ca ma zawsze troche więcej pracy i nie mogłem
    wczoraj brać udziału w dyskusji.

    Otóż, inflacja zabiera pieniążki biedniejszej części
    społeczeństwa. Pieniążki z inflacji przejmują zawsze bogaci
    bo mają do tego przystosowane zaplecze. Odkładaja je na
    bezpiecznych kontach, czyli wyłączają dodrukowaną gotówkę
    z obiegu (te pieniadze nie pracują na zwiększanie mjątku).

    Jak regulować - podnosić podatki tylko dla najbogatszych.

    Na ich bogactwo pracuje siła najemna, która jest źle
    wynagradzana po to aby mieć niewelników do własnej dyspozycji.

    Mechanizm jest taki, że rząd, czyli tato, daje zlecenia
    i bardzo dużo cukierków tylko wybranym dzieciom a one
    zamiast dzielić się nimi z pozostałymi dziećmi wykorzystują
    to posiadanie przeciwko nim. Tato udaje bezradnego
    i dopiepsza podatek tym biedakom.

    Andrzej.

  • 20. Data: 2009-07-02 09:03:50
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Rozdaj fabryki robotnikom, na pewno będą lepiej zarządzane, a oni sami będa
    mieli więcej kasy.