  • 1. Data: 2009-06-24 10:01:45
    Temat: ot jak kasztany tlum. wyniki sondar.- sa lepsze niz w wybory-ha
    Od: "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    99,Sondaz__Gazety___Twarde_jadro_PiS_kontra_miekkie_
    podbrzusze.html?skad=rss

  • 2. Data: 2009-06-24 10:25:46
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    jan kowalski pisze:

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,67500
    99,Sondaz__Gazety___Twarde_jadro_PiS_kontra_miekkie_
    podbrzusze.html?skad=rss

    Sondaże są takie, bo po płaczliwym apelu Donalda T. na jesieni 2007 do
    wyborców SLD o poparcie ostatniego dnia kampanii, elektorat SLD
    regularnie popiera PO w obawie przed powrotem PiS.

    Gdybym był rdzennym wyborcą PO, tym od planów szlachetnych POPiS , to
    nie czuł bym się z tym zbyt komfortowo. Rzecz gustu.

    "My stoimy tam , gdzie staliśmy, Wy tam, gdzie stało ZOMO" :)

  • 3. Data: 2009-06-24 10:46:15
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Jerzy Olszewski pisze:

    99,Sondaz__Gazety___Twarde_jadro_PiS_kontra_miekkie_
    podbrzusze.html?skad=rss

    Qwa, czemu nie pójdziecie z tym sobie na pl.soc.polityka
    Kij mnie obchodzą PO, PiS, SLD i inne głupie skrótowce

  • 4. Data: 2009-06-24 10:47:23
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    iktorn pisze:

    99,Sondaz__Gazety___Twarde_jadro_PiS_kontra_miekkie_
    podbrzusze.html?skad=rss

    > Qwa, czemu nie pójdziecie z tym sobie na pl.soc.polityka
    > Kij mnie obchodzą PO, PiS, SLD i inne głupie skrótowce

    To nie czytaj

  • 5. Data: 2009-06-24 10:49:19
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Jerzy Olszewski pisze:

    99,Sondaz__Gazety___Twarde_jadro_PiS_kontra_miekkie_
    podbrzusze.html?skad=rss

    > To nie czytaj

    Ktoś "nawali" Ci na wycieraczkę i powie "to nie wchodź, omijaj".

    RM.

  • 6. Data: 2009-06-24 10:55:08
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Robert pisze:

    99,Sondaz__Gazety___Twarde_jadro_PiS_kontra_miekkie_
    podbrzusze.html?skad=rss

    > Ktoś "nawali" Ci na wycieraczkę i powie "to nie wchodź, omijaj".
    >
    > RM.

    A może ty byś się pokusił położyć na tą wycieraczkę, skoro już uznałeś
    ją za swoją, jakiś pachnący kwiatek w postaci sensownego wpisu na temat ?

    Czy tylko czekasz, aż ktoś ci powie co masz jutro kupić?

  • 7. Data: 2009-06-24 10:57:01
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    kasztany tez powinny byc raz w roku

    a sa codzinnie...

  • 8. Data: 2009-06-24 11:00:57
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czuł bym się z tym zbyt komfortowo. Rzecz gustu.
    >
    > "My stoimy tam , gdzie staliśmy, Wy tam, gdzie stało ZOMO" :)

    A ilu zwolenników płaczących za socjalizmem PRL ma PiS via RM?
    Pewnie z AK.

  • 9. Data: 2009-06-24 11:09:30
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

> [...]
    > de_jadro_PiS_kontra_miekkie_podbrzusze.html?skad=rss

    > A ilu zwolenników płaczących za socjalizmem PRL ma PiS via RM?

    skippy nie bron ich\jakos ci nie do twarzy\ lepiej napisz cos o mercorze

  • 10. Data: 2009-06-24 11:09:44
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Jerzy Olszewski pisze:

> [...]
    > ją za swoją, jakiś pachnący kwiatek w postaci sensownego wpisu na temat ?
    >
    > Czy tylko czekasz, aż ktoś ci powie co masz jutro kupić?

    Właśnie Ty uznałeś grupę za swoją, bo robisz na niej burdel.
    Nie oczekuję kwiatków na mojej wycieraczce. Nie życzę jednak sobie na
    niej wnoszenia "brudu".

    Wątki dotyczące giełdy niestety szybko umierają. Te polityczne mają się
    lepiej. Widać jak nasza nędzna polityka wpływa na życie obywateli, w tym
    niestety Twoje. Szkoda, bo widać po Sakiewce, że niegłupi facet jesteś.

    EOT

    RM.