  • 1. Data: 2009-06-23 20:30:19
    Temat: jutro i pojutrze zwyzki! kupowac Longi! zapinać pasy!
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Jutro i pojutrze akcje rosną.

    Obowiązująca pozycja, to LONG (na Wig20).

    Ja wam to mówię!

    Zapinać pasy!
    Wsiadać do pociągu, bo odjedzie!

    J.

  • 2. Data: 2009-06-23 21:09:59
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > Jutro i pojutrze akcje rosną.

    Oj! chyba Nieszczęsliwi posiadacze akcji zaczynaja nerowo przebierać nogami
    ;-)

    Arch

  • 3. Data: 2009-06-24 04:52:12
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Archangell" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Oj! chyba Nieszczęsliwi posiadacze akcji zaczynaja nerowo przebierać
    > nogami ;-)
    >
    > Arch

    Wczoraj była płaska korekta. Może i się odbije, ale dalsze i mocniejsze
    spadki są nieuniknione.
    A jak nawet się mylę i wzrośnie, to niech Wam na zdrowie! Ja od maja mam
    wakacje...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2009-06-24 14:38:48
    Od: "Ritchie " <t...@g...pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):
    > Wczoraj była płaska korekta. Może i się odbije, ale dalsze i mocniejsze
    > spadki są nieuniknione.
    > A jak nawet się mylę i wzrośnie, to niech Wam na zdrowie! Ja od maja mam
    > wakacje...

    Znaczy rosniemy - tylko troche mnie niepokoi ten fragment w przedostatnim
    zdaniu o myleniu ;)