eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWap mBanku - pomoc › Wap mBanku - pomoc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jacek" <j...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wap mBanku - pomoc
    Date: Sun, 3 Mar 2002 08:13:00 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <a5sif3$8pt$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb209.bydgoszcz.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1015139619 9021 213.76.49.209 (3 Mar 2002 07:13:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Mar 2002 07:13:39 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:167459
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam Siemensa C35i, po aktywowaniu kanału dostępu WAP próbowałem się połączyć
    wpisując adres wapowy w przeglądarce telefonu. Otrzymałem komunikat "błąd
    500, skontaktuj się z dastawcą" Po rozmowach z infolinią mBanku i Idei
    nakazano mi zmienić kanał w ustawieniu WAPu na umożliwiający połaczenie
    szyfrowane, którego jakoby wymaga strona mBanku. Po zmianie kanału i próbie
    połączenia nastapiła następna sekwencja: generacja klucza, wysyłanie klucza
    a nastepnie pytanie jak na początku połaczenia i wszystko od nowa (trwa to
    kilka minut). Pojawia się przeglądarka i komunikat "błąd 500, skontaktuj się
    z dastawcą".
    Proszę o pomoc - co robię nie tak i (lub) u kogo to reklamować?
    Jacek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1