  • 1. Data: 2012-04-26 11:39:02
    Temat: Waluta na koncie PayPal - jakis pomysl?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czy jest jakakolwiek szansa na wyplacenie kasy z konta PayPal
    po kursie lepszym niz oferuje PP? Np. 23.bm euro 4.08PLN

    Mam ciagle euro do wyciagniecia z PP i dotychczas
    po prostu wyplacalem przeliczajac na PLNy.

    Moze ktos wpadl na pomysl i mozna mu sprzedac E na koncie
    PP a dostac PLN do reki po troche lepszym kursie niz z PP?

  • 2. Data: 2012-04-26 15:43:02
    Temat: Re: Waluta na koncie PayPal - jakis pomysl?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Moze ktos wpadl na pomysl i mozna mu sprzedac E na koncie
    > PP a dostac PLN do reki po troche lepszym kursie niz z PP?

    nie ma innej możliwości aniżeli kupić coś za euro

    erator/

  • 3. Data: 2012-04-26 18:15:00
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message
    > Moze ktos wpadl na pomysl i mozna mu sprzedac E na koncie
    > PP a dostac PLN do reki po troche lepszym kursie niz z PP?

    poszlo na priv

  • 4. Data: 2012-04-26 18:32:42
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Ba! Tylko w EU nic ciekawego do kupienia nie widze ;(

  • 5. Data: 2012-04-26 19:31:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Ba! Tylko w EU nic ciekawego do kupienia nie widze ;(

    no niestety to jedynie wyplata do banku

    nikt normalny nie zaryzykuje przelewu na paypal
    ze względu cofki/fraudy

    erator/

  • 6. Data: 2012-04-29 00:05:36
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Thursday, April 26, 2012 11:39:02 AM UTC+2, Jakub Jewuła wrote:
> [...]
    >
    > Moze ktos wpadl na pomysl i mozna mu sprzedac E na koncie
    > PP a dostac PLN do reki po troche lepszym kursie niz z PP?

    Proste: załóż konto na osobę z adresem w kraju strefy EURO, przelej jej (chyba
    przekazy oznaczone jako "to friends" czy jakoś tak są bez opłaty u odbiorcy), a tamta
    osoba wypłaci na swoje konto EUR w branku kraju strefy EURo i już. Proste.

  • 7. Data: 2012-04-29 10:51:23
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > odbiorcy), a tamta osoba wypłaci na swoje konto EUR w branku kraju strefy

    No, to jest do zrobienia :)

  • 8. Data: 2012-04-29 19:39:04
    Od: TheBest <c...@i...pl>

    W dniu 2012-04-26 15:43, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > nie ma innej możliwości aniżeli kupić coś za euro

    Ja zrobilem inaczej - mam ustawiona jako walute glowna $, pod to
    podpieta karte i konto walutowe, paypal mnie rozlicza w $ bez kosztu
    przewalutowan. Nie wypłacałem jeszcze na konto ale kiedyś mi wracali
    kase po reklamacji i poszly $.

  • 9. Data: 2012-05-01 09:20:56
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ja zrobilem inaczej - mam ustawiona jako walute glowna $, pod to podpieta
    > karte i konto walutowe, paypal mnie rozlicza w $ bez kosztu przewalutowan.

    No do tego momentu sie zgadza - ja pracuje w euro.

    > Nie wypłacałem jeszcze na konto ale kiedyś mi wracali kase po reklamacji i
    > poszly $.

    No wlasnie, ja gdy wyplacam sporo trace. Zadzwonie po weekendzie
    do PP i pogadam. Gdyby dalo sie przelewac euro a potem wyplacac
    po prostu gotowke w banku byloby ok...

  • 10. Data: 2012-05-01 09:36:37
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Poczytalem troche regulamin... Niestety wyplaty przelewem na konto
    wylacznie z zlotych. Chyba ze sie przeprowadze na Slowacje np. ;)

    Ale 6.4 Wypłacanie środków w wielu walutach. ...Jeżeli Użytkownik ma
    możliwość wypłacania środków na kartę z logo MasterCard lub Visa,
    wypłata może nastąpić w walucie innej niż waluta kraju zamieszkania
    Użytkownika pod warunkiem, że system PayPal obsługuje wypłaty w podstawowej
    walucie karty.

    Mozecie mi rozjasnic o co chodzi z tymi kartami? Czy istnieja konta
    walutowe z karta w Euro na ktora moglbym przelac kase z PP, a potem
    wyplacic szeleszczace eurosy bez zadnego przewalutowywania i prowizji?