  • 1. Data: 2003-07-22 09:27:39
    Temat: WP: Koniec obligacyjnego eldorado?
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    http://gielda.wp.pl/index.html?a=1&b=1&c=10&POD=3&P[
    numer]=1253104&P[obr]=pr&P[godzina]=0900&P[dzien]=22
    072003

    "Papiery dłużne - Inwestorzy uwierzyli w ożywienie gospodarcze

    Polskie obligacje od dwóch miesięcy tracą na wartości. To m.in. efekt
    dekoniunktury na światowych rynkach papierów dłużnych. Powód: inwestorzy
    uwierzyli w ożywienie gospodarcze. Specjaliści ostrzegają, że przecena
    może jeszcze potrwać."

    Czy to znaczy ze nalezy juz dokonac konwersji funduszy obligacji na
    fundusze akcji?

    Miko

  • 2. Data: 2003-07-22 09:34:34
    Temat: Re: Koniec obligacyjnego eldorado?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > może jeszcze potrwać."
    >
    > Czy to znaczy ze nalezy juz dokonac konwersji funduszy obligacji na

    Ja wycofałem wszystko i z akcji i z obligacji.
    Wprowadzę się z powrotem w momencie wycofania wojsk amerykańskich z Iraku.

  • 3. Data: 2003-07-22 16:30:44
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

> [...]
    >

    > "Papiery dłużne - Inwestorzy uwierzyli w ożywienie gospodarcze
    >
    > Polskie obligacje od dwóch miesięcy tracą na wartości.

    A dokładniej jak traca na tej wartosci ? I jakie obligacje ?

    Karol