  • 1. Data: 2003-07-22 06:50:48
    Temat: KK Multi - gdzie info dla mnie ???
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Pare pytan dotyczacych uzytkowania KK Multi,
    bo znalezc nie moge a strony multi chodza u mnie
    bardzo wolno (dodam ze z multi mam tylko KK,
    bez konta osobistego itp)

    1) Jesli po ktoryms okresie rozrachunkowym nie splacam
    calosci, to gdzie moge zobaczec wysokosc tej niesplaconej sumy ???
    Zostawilem b. mala "kontrolna" kwote i nigdzie nie udaje mi sie
    jej zobaczec. Krotko mowiac gdzie kwota od ktorej narasta oprocentowanie?

    2) Oprocentowanie KK podawane jest 27%. Co to jest za oprocentowanie,
    albo wprost: jesli zaciagnalem kredyt 5 zl to jak sa liczone tutaj odsetki,
    bo licze,
    licze i wyjsc mi nie chce to co bank naliczyl.

    Czy ja juz "nie przystaje" czy tez strony multi zrobione sa bardzo
    nieczytelnie ?

    pozdr
    MarcinP

  • 2. Data: 2003-07-22 18:26:35
    Temat: Re: KK Multi - gdzie info dla mnie ???
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "MarcinP"
> [...]
    > Zostawilem b. mala "kontrolna" kwote i nigdzie nie udaje mi sie
    > jej zobaczec. Krotko mowiac gdzie kwota od ktorej narasta oprocentowanie?

    O ile cię rozumiem sądzisz, że jeżeli nie spłaciłeś np. 5 zł, to
    oprocentowanie będzie naliczone od tych 5 zł.
    Jeżeli nie spłaciłeś całości przed końcem grace period, to odsetki będą ci
    policzone od całej kwoty na którą robiłeś zakupy - nie tylko od tych 5 zł.
    Tak działają wszystkie karty kredytowe o których słyszałem.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-07-23 07:30:28
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]

    > policzone od całej kwoty na którą robiłeś zakupy - nie tylko od tych 5 zł.
    > Tak działają wszystkie karty kredytowe o których słyszałem.

    Mylisz się. Multi liczy odestki tylko od tej kwoty, której nie spłacisz, a nie
    od calosci zadluzenia na ostatnim wyciagu. W opisany przez Ciebie sposob
    postepuje Citi.

  • 4. Data: 2003-07-23 09:44:55
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

> [...]
    nie
    > od calosci zadluzenia na ostatnim wyciagu. W opisany przez Ciebie sposob
    Mylisz sie kolego. Odsetki w Citi (ale pewnie w przypadku wiekszosci KK albo
    wszystkich) sa liczone od kwoty niesplaconej. Ale okres zadluzenia liczy sie
    nie od dnia zaplaty wyciagu do dnia splaty, tylko od dnia kiedy nastapilo
    zadluzenie. W pierwszej kolejnosci sa splacane odsetki oplaty a pozniej
    najstarsze transakcje.