  • 1. Data: 2003-08-08 13:19:29
    Temat: WIBOR3M już 5,17%
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    Jak w tytule

    http://www.money.pl/pieniadze/depozyty/zlotowe/

    Tensor1

  • 2. Data: 2003-08-08 14:08:39
    Temat: Re: WIBOR3M już 5,17% a 6M 5,05%
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    tudzież :))
    > http://www.money.pl/pieniadze/depozyty/zlotowe/

    Zbiggy

  • 3. Data: 2003-08-08 14:19:43
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > tudzież :))
    > > http://www.money.pl/pieniadze/depozyty/zlotowe/
    > >
    > Zbiggy

    Skupiam się głównie na WIBOR3M bo większość banków o ten wskażnik opiera
    oprocentowanie kredytów mieszkaniowych. Są jednak takie, które wykorzystują
    WIBOR6M. Jest on z reguły mniejszy niż WIBOR3M. Konsekwencją przyjętego WIBORxm
    jest niezmienność (w wielu bankach) oprocentowania przez x miesięcy, co w
    przypadku malejącego WIBORu nie zawsze jest korzystne dla dużych wartości x.
    Tensor1

  • 4. Data: 2003-08-08 14:25:16
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > oprocentowania przez x miesięcy, co w przypadku malejącego WIBORu nie
    > zawsze jest korzystne dla dużych wartości x. Tensor1

    wiem, i masz rację, bo stopy nie będą spadać w nieskończoność i kiedy tylko
    skończą się oczekiwania na spadki, pewnie nie będzie już takiej różnicy
    pomiędzy 3m i 6m a główną różnicę między Twoim a moim pupilem będzie
    wyznaczać wysokość marży, którą masz korzystniejszą.

    Zbiggy