  • 1. Data: 2002-03-28 18:54:26
    Temat: WBK na windowsie...
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    Bank Zachodni WBK na serwerach Microsoft
    28.03.2002 13:51

    Poznańska firma Talex S.A. wdroży w Banku Zachodnim WBK infrastrukturę
    informatycznš, w całoœci opartš na technologii serwerowej Microsoft. Wartoœć
    oprogramowania Microsoft objętego kontraktem wynosi ok. 8 mln zł.

    Wdrożenie technologii Microsoft w Banku Zachodnim WBK ma na celu
    standaryzację infrastruktury informatycznej w oparciu o sieciowy system
    operacyjny Microsoft Windows Server oraz bazę danych Microsoft SQL Server. Do
    zarzšdzania wszystkimi zasobami w sieci komputerowej będzie wykorzystywany
    Microsoft System Management Server. Komputery typu desktop będš działać w
    oparciu o system Microsoft Windows z wykorzystaniem pakietu biurowego
    Microsoft Office.
    W przyszłoœci instalacja zostanie rozszerzona o system poczty elektronicznej
    Microsoft Exchange Serwer.
    Rozwišzanie obejmuje ponad 5.000 komputerów typu desktop i ok. 400 serwerów.

    http://e-biznes.interia.pl/ebi/wia/news?inf=245473

    A teraz polecam lekture

    http://nt.interia.pl/news?inf=243231

    i teksów pod artykułem... Żyć sie odechciewa ;)

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 2. Data: 2002-03-28 19:52:46
    Temat: Re: WBK na windowsie...
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Ale to juz bylo..."

  • 3. Data: 2002-03-28 20:16:25
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

    > Poznańska firma Talex S.A. wdroży w Banku Zachodnim WBK infrastrukturę
    > informatyczną, w całości opartą na technologii serwerowej Microsoft.
    Jesuuuu!!! Nie wiem jak wy ale ja spadam z tego banku. Nie chce przy
    realizacji przelewu w WBK24 dostac ekrany z 3-ema przyciskami Abort, Retry i
    Fail albo Ctrl+Alt +Del

  • 4. Data: 2002-03-28 21:05:50
    Od: "tmp99" <t...@p...fm>

    > Jesuuuu!!! Nie wiem jak wy ale ja spadam z tego banku. Nie chce przy
    > realizacji przelewu w WBK24 dostac ekrany z 3-ema przyciskami Abort, Retry

    A miałeś kiedykolwiek do czynienia z systemami W2000 Server / Advanced
    Server?

    --
    t...@p...fm

  • 5. Data: 2002-03-28 21:05:59
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >"Ale to juz bylo..."

    Fakt, ale bez lektury poniżej ;-)

    "Poddani microsoftu" sie przypominaja...

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 6. Data: 2002-03-28 21:42:23
    Od: "PJ" <hosi@_NOSPAM_o2.pl>

    Użytkownik "tmp99" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A miałeś kiedykolwiek do czynienia z systemami W2000 Server / Advanced
    > Server?

    spokojnie, nie wiem jak advanced ale w2k server
    potrafi sie zwiesic ;)

    PJ

  • 7. Data: 2002-03-28 22:01:23
    Od: "SirClie" <d...@n...pl>

    Retry

    > A miałeś kiedykolwiek do czynienia z systemami W2000 Server / Advanced
    > Server?

    co mnie obchodzi jakie software i hardware ma bank?
    ma działać i już
    drek

  • 8. Data: 2002-03-29 01:33:12
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

    > A miałeś kiedykolwiek do czynienia z systemami W2000 Server / Advanced
    > Server?
    Mialem. I powiem szczerze tak jak widzialem jak one dzialaja to tak wole nie
    trzymac pieniedzy w banku, ktory przetwarza dane w systemach windowsowych.
    To chyba pierwszy taki bank w Polsce jesli sie nie myle, ktory zdecydowal
    sie na powierzenie pelnej obslugi informatycznej przy uzyciu rozwiazan MS.

  • 9. Data: 2002-03-29 07:51:22
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > W przyszłości instalacja zostanie rozszerzona o system poczty
    elektronicznej
    > Microsoft Exchange Serwer.
    > Rozwiązanie obejmuje ponad 5.000 komputerów typu desktop i ok. 400
    serwerów.

    Wypada srednio jeden serwer na 10 desktopow.
    To moze sugerowac ze BZ WBK bedzie inwestowal w male oddzialy.
    Jeden serwer oddzialowy do logowania, tworzenia domeny i 10 stacji
    roboczych.

    AO

  • 10. Data: 2002-03-29 07:54:29
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie na powierzenie pelnej obslugi informatycznej przy uzyciu rozwiazan MS.

    Przetwarzanie danych nie bedzie na tych systemach. To pracownicy beda mieli
    Windows na stacjach roboczych.
    W PKO BP jest tak samo. ZORBA 3000 na Unixie i serwerach ICL i HP a obsluga
    na terminalach ICL lub komputerach z Optimusa z zainstalowanym klientem
    ZORBY pod Windows.

    Juz nie lubisz PKO BP ?

    AO