  • 1. Data: 2002-03-28 17:43:36
    Temat: mBank drogi dla biznesu?
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "mBank poszerzył swoją ofertę o konto mBIZNES - rachunek bieżący
    przeznaczony dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
    Oprocentowanie mBIZNES Konta wynosi 8,25%. Otwarcie i prowadzenie konta jedt
    bezpłatne. Do rachunku wydawana jest karta VISA Business Electron - opłata
    za użytkowanie 3,5 zł/mies. Bank nie wymaga minimalnego salda i stałych
    wpłat na rachunek. Współwłaścicielami mBiznes KONTA może być maksymalnie 5
    osób. Pełnomocnikami rachunku maksymalnie może być również 5 osób.Z rachunku
    można wykonywać przelewy zdefiniowane na 50 różnych rachunków oraz dowolne i
    z datą przyszłą - kosztują one 1 zł przez Internet, WAP oraz 2 i 4 zł. przez
    operatora mLinii. Przelewy do ZUS są bezpłatne w automatycznych kanałach
    dostępu - do czerwca także w mLinii. Na rachunku można definiować również
    zlecenia stałe. Po trzech miesiącach korzystania z rachunku można ubiegać
    się o limit debetowy."

    Za Hoga.pl

    m...@m...net
    --
    Nowosądecki portal internetowy: www.NowySacz.org

  • 2. Data: 2002-03-28 21:16:52
    Temat: Re: mBank drogi dla biznesu?
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "minik" napisał w wiadomości ...
    Po trzech miesiącach korzystania z rachunku można ubiegać
    > się o limit debetowy."

    Nie napisałeś, że max. 1500 złotych. Dla jakiego
    to biznesu taki limit. I jak oprocentowany??

  • 3. Data: 2002-03-28 22:22:53
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Nie napisałeś, że max. 1500 złotych. Dla jakiego
    > to biznesu taki limit. I jak oprocentowany??

    Dla pan sprzedajacych smietane w sloiku czy oscypki =)

  • 4. Data: 2002-03-28 22:44:23
    Od: "Biuro" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "minik" napisał w wiadomości ...
    > Po trzech miesiącach korzystania z rachunku można ubiegać
    > >
    > Nie napisałeś, że max. 1500 złotych. Dla jakiego
    > to biznesu taki limit. I jak oprocentowany??

    kurcze, jak się trafi im jakiś rekin biznesu to może poczuć niedosyt,
    na karcie powinna być zdecydowanie płotka albo jakiś karpik

    :-)

  • 5. Data: 2002-03-29 04:00:51
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > kurcze, jak się trafi im jakiś rekin biznesu to może poczuć niedosyt,
    > na karcie powinna być zdecydowanie płotka albo jakiś karpik

    a moze leszcz ? :))))))))))

  • 6. Data: 2002-03-29 08:57:37
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Mar 2002, minik wrote:

    >+ "mBank poszerzył swoją ofertę o konto mBIZNES - rachunek bieżący
    >+ przeznaczony dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą."

    ...na dzień dobry wymagając wizyty u notariusza. Chyba
    JEDNAK przesadzili :(

    Chwilowo mnie zniechęcili, tylko jak usłuszę że mają gotową
    formatkę do płacenia podatku (w Inteligo nie ma !) dającą się zapisać
    jako zlecenie stałe (tak jak ZUS w Inteligo) ze zmienną (modyfiko-
    walną) kwotą i polem "za kiedy" to się sprężę.
    Dodatkowo nie podoba mi się jeden inny zapis (zaraz spytam).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2002-03-29 09:36:43
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    stanpol.com.pl...
    > ...na dzień dobry wymagając wizyty u notariusza.
    Chyba
    > JEDNAK przesadzili :(

    Oj to chyba ty przesadzasz

    > Chwilowo mnie zniechęcili,

    Mnie też. Dziwię się że Accenture, firma co by nie
    było z temperamentem hiszpańskim działa tak ospale
    ale jak ktoś kiedyś zażartował dla Accenture _
    szybko_ to pół roku :-)

    > tylko jak usłuszę że mają gotową
    > formatkę do płacenia podatku

    Podobno juz jest (ale nikt tego nie widział bo nie
    ma demo) a do ZUS ma być _wkrótce :-)
    Jeżeli wkrótce=szybko to patrz wyżej :-)

    Sark