  • 1. Data: 2004-03-05 10:06:41
    Temat: [W-wa] bankomaty i odziały na planie miasta
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ciekawi mnie, które banki podają lokalizację swoich oddziałów / filli na
    planie W-wy, internetowym albo drukowanym.
    Rozwijane menu z ulicą Chrząszczyczkiewicza 297 raczej przyjazne nie jest,
    żeby chociaż kody pocztowe podawali (to oczywiście dopóty, dopóki RPO nie
    zagwarantuje przenoszalności kodu z przeprowadzką ;-)) bo numery telefonów
    mówią coraz mniej :-((
    O jakimś skrypcie, do którego mogę wrzucić swój dajmy na to kod pocztowy
    albo adres (Chałubińskiego oczywiście szukaj pod... T ;-)) i dostanę listę 5
    najbliższych punktów to pewnie nie można nawet pomarzyć, ale mapki pewnie
    któryś bank ma?
    JaC