  • 1. Data: 2004-03-04 21:41:47
    Temat: mBank i niezaklejona koperta!
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    Witam.
    Dzis dostalem wznowiona karte do ekonta w kopercie ktora w ogole
    nie zostala przez mbank zaklejona.
    Nic z niej nie zniknelo, ale jak ona dotarla w calosci do mnie to nie
    wiem.
    Nie ma zadnych sladow klejenia tej koperty, wyglada jak nowa w ogole
    nie zaklejona.
    Nie wiem czy mam sie przejmowac tym, bo kazdy mogl sobie ta karte
    wyjac obejrzec i spisac, co chcial!!!

    Co mam zrobic? Odeslac...?

    Wojtek

  • 2. Data: 2004-03-04 21:51:26
    Temat: Re: mBank i niezaklejona koperta!
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    SunWoj wrote:

    > Nie wiem czy mam sie przejmowac tym, bo kazdy mogl sobie ta karte
    > wyjac obejrzec i spisac, co chcial!!!

    A czym się masz przejmować gdyby spisał? Karta jest electronic use only.
    Gorzej, gdyby ktoś ją sczytał...

    --
    luzyta

  • 3. Data: 2004-03-04 21:56:37
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c288a7$jdh$...@t...icpnet.pl,
    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>:

    > A czym się masz przejmować gdyby spisał? Karta jest electronic use
    > only. Gorzej, gdyby ktoś ją sczytał...

    A propos - mialas teraz czytac, a dalej piszesz :P

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-03-04 22:10:10
    Temat: Re: Re: mBank i niezaklejona koperta!
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    no wlasnie dlatego pytam czy mam sie czym przejmowac, i dalej nie wiem
    :[

  • 5. Data: 2004-03-04 22:10:10
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

  • 7. Data: 2004-03-04 22:14:30
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    SunWoj wrote:

    > no wlasnie dlatego pytam czy mam sie czym przejmowac,

    W życiu trzeba looźnym być,
    więc nie przejmuj się, ale kartę zamów nową :-)

    --
    luzyta

  • 6. Data: 2004-03-04 22:14:30
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

  • 9. Data: 2004-03-04 23:50:20
    Od: "david" <d...@W...o2.pl>

    np. zadzwon na mLinie i zapytaj sie co robic ???

  • 8. Data: 2004-03-04 23:50:20
    Od: "david" <d...@W...o2.pl>

    np. zadzwon na mLinie i zapytaj sie co robic ???

  • 10. Data: 2004-03-05 08:58:07
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "LUZYTA" <l...@n...cieplekapcie.net> napisał w wiadomości

    > A czym się masz przejmować gdyby spisał? Karta jest electronic use only.
    > Gorzej, gdyby ktoś ją sczytał...

    Akurat to, że electronic use only to niczego nie gwarantuje przecież. Ważne,
    że nie wspiera MO/TO/IO.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl