  • 1. Data: 2004-03-05 09:52:15
    Temat: Co objęte jest tajemnicą bankową?
    Od: "Wałgus" <w...@w...poczta.onet.pl>

    Witam!
    Podając numer konta uzyskam dane właściciela rachunku?
    W.

  • 3. Data: 2004-03-05 10:06:00
    Temat: Re: Co objęte jest tajemnicą bankową?
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c29ikk$4ni$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Wałgus z adresu <w...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Podając numer konta uzyskam dane właściciela rachunku?

    Nie.

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"

  • 2. Data: 2004-03-05 10:06:00
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

  • 4. Data: 2004-03-05 10:17:34
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c29j3r$pca$1@taurus.webcorp.pl...
    > W artykule news:c29ikk$4ni$1@news.onet.pl,

    > Nie.

    Na pewno? Idziesz do banku, wpłacasz na to konto na dyspozycję ustną
    jakąś kwotę i dostajesz kwitek z imionami, nazwiskiem, adresem...

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 5. Data: 2004-03-05 10:17:34
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

  • 6. Data: 2004-03-05 13:54:12
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    zeby wpalacic na konto musisz znac jego posiadacza

  • 7. Data: 2004-03-05 14:05:45
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > zeby wpalacic na konto musisz znac jego posiadacza

    W przypadku PKO BP - wystarczy znać numer konta, imię i nazwisko.
    Adres dostaniesz na pokwitowaniu wpłaty.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 8. Data: 2004-03-05 15:21:14
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c2a18n$bs7$1@news.atman.pl,
    niejaki(a): Artur Czeczko z adresu <a...@e...one.pl> napisał(a):

    > W przypadku PKO BP - wystarczy znać numer konta, imię i nazwisko.
    > Adres dostaniesz na pokwitowaniu wpłaty.

    No to jak masz już imie i nazwisko, to nie potrzeba banku, wystarczy
    spis teleadresowy :-)