  • 41. Data: 2005-02-09 15:58:13
    Temat: Re: Visa Electron Inteligo i zakup biletu National Express
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Łukasz Cielecki wrote:

    > Na tych co trzeba jest.

    Na tych co nie trzeba też :-) Np. delfin mbankowy CVV2 ma, a płatności
    zdalne ma zablokowane ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 42. Data: 2005-02-09 16:38:41
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik wojtek napisał:

    > i ciekawe skad wezmiesz potrzebny w wielu serwisach numer drukowany
    > (trzycyfrowa koncowka) z odwrotnej strony karty? na electronach go nie ma

    Kto go tu przyprowadzil??????

    Bartol

  • 43. Data: 2005-02-09 16:40:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik wojtek napisał:

    > pisze o tym co jest faktem, ze nie wszedzie tam gdzie mozna zwykla visa jest
    > akceptowany electron. jak jestes takim geniuszem to powiedz skad wziac
    > trzycyfrowa koncowke numeru drukowana na odwrocie wypuklej visy? na
    > electronach jej nie ma!

    Trzeba obrocic karte. Tam na pasku podpisu jest pelen nr karty i owe
    tajemnicze 3 cyferki. Zebys nie musial dlugo szukac, to zerknij na tyl
    karty VE Inteligo.

    > a wiele serwisow wymaga jej do autoryzacji.
    > DOTARLO o co pytam czy nadal bedziesz powtarzal swoje?

    Sluchaj misiu, zanim zapytasz czy dotarlo upewnij sie, ze masz choc
    troche racji.

    Bartol

  • 44. Data: 2005-02-09 16:41:31
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Na tych co nie trzeba też :-) Np. delfin mbankowy CVV2 ma, a płatności
    > zdalne ma zablokowane ;-)

    Nie mam pod reka, ale na VE Millenium chyba tez (tych zeszlorocznych).

    Bartol

  • 45. Data: 2005-02-09 17:53:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "wojtek" <w...@o...pl> writes:

    > wiele serwisow akceptuje vise debetowa, a nie akceptuje visy electron.

    A skad wiedza jaka to karta?

    > visa electron np z pko bp nie ma tego numeru na odwrocie, ktory rozne
    > serwisy wymagaja do weryfikacji.

    To juz blizej. Tyle ze VE czesto ow numer maja.

    > zreszta czesto jest wyraznie okreslone, ze
    > akceptuja tylko wypukle. to samo jest przy platnosciach np za promy na
    > korsyke czy sardynie w kasie - visa tak, v. electron nie.

    Nie, to jest zupelnie inaczej i nie ma wielkiego zwiazku z pierwszym
    problemem - na promie transakcje moga byc przeprowadzane bez
    autoryzacji, za to przy fizycznej obecnosci karty.
    Taka np. VE Inteligo takze wtedy nie przejdzie, karty "wirtualne"
    odpadaja rowniez, za to przejdzie karta np. VC, ktora nie przejdzie
    w sieci (zdazaja sie takie od czasu do czasu).

    To, ze karty "wypukle" zwykle moga byc uzywane zdalnie, i odwrotnie,
    a "plaskie" zwykle nie moga, to tylko zbieg okolicznosci, ew. decyzja
    marketingowa, nie majaca technicznego uzasadnienia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 46. Data: 2005-02-09 21:42:08
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Glenn* napisał(a):

    > Na tych co nie trzeba też :-) Np. delfin mbankowy CVV2 ma, a płatności
    > zdalne ma zablokowane ;-)

    Kurde bele ;-) Nawet nie zauważyłem :) Ciekawe, czy kiedykolwiek
    odblokują możliwość transakcji IO/MO/TO na zwykłym delfinku do eKONTA :)
    W sumie musieliby wprowadzić opłatę za kartę, bo nie opłacałby się wtedy
    wydawanie eKART.

    Gree

  • 47. Data: 2005-02-10 09:06:24
    Od: "wojtek" <w...@o...pl>

    jak w odpowiednim testerze wpiszesz numer karty to ci poda jaka to karta
    visa, ve, mc czy inna

  • 48. Data: 2005-02-10 09:09:38
    Od: "wojtek" <w...@o...pl>

    wyobraz sobie, ze sa serwisy akceptujace visy kredytowe, a nie akceptujace
    debetowych. jest to pewnie sprawdzane przy autoryzacji.

  • 49. Data: 2005-02-10 09:22:42
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    swoje:
    > wyobraz sobie, ze sa serwisy akceptujace visy kredytowe, a nie akceptujace
    > debetowych. jest to pewnie sprawdzane przy autoryzacji.

    A jaki to ma związek z podziałem płaska - wypukła?

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 50. Data: 2005-02-10 10:58:50
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    wojtek napisał(a):

    > wyobraz sobie, ze sa serwisy akceptujace visy kredytowe, a nie akceptujace
    > debetowych. jest to pewnie sprawdzane przy autoryzacji.

    Uwaga - mamy nową teorię!

    Do wiadomości wojtka: to czy karta jest wypukła czy płaska nie ma
    żadnego związku z tym czy jest debetowa czy kredytowa. Są płaskie
    kredytówki jak i wypukłe debetówki.