  • 1. Data: 2006-06-16 08:42:02
    Temat: Konto firmowe - który bank.
    Od: "maciekb." <m...@g...pl>

    Witam grupowiczów.
    Który bank polecalibyście do założenia konta firmowego. Warunki które musi
    spełniać to:
    - płatności zagraniczne w walucie;
    - subkonta walutowe;
    - obsługa przez Internet;
    - niskie koszty obsługi.

    maciekb.

  • 2. Data: 2006-06-16 09:26:10
    Temat: Re: Konto firmowe - który bank.
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Użytkownik "maciekb." <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupowiczów.
    > Który bank polecalibyście do założenia konta firmowego. Warunki które musi
    > spełniać to:
    > - płatności zagraniczne w walucie;
    > - subkonta walutowe;
    > - obsługa przez Internet;
    > - niskie koszty obsługi.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > maciekb.

    multibank

  • 3. Data: 2006-06-16 09:36:41
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    > multibank

    Wg opini grupy (spwdz FAK) jest to VW bank

    Kasia

  • 4. Data: 2006-06-16 09:52:41
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Wg opini grupy (spwdz FAK) jest to VW bank

    wg grupy trzymającej Władzie bedzie to jednak multibank

  • 5. Data: 2006-06-16 10:07:03
    Od: "maciekb." <m...@g...pl>

    Dziękuję za rady. Rzeczywiście oferta Multibank-u wygląda atrakcyjnie...

    maciekb.

  • 6. Data: 2006-06-16 11:14:45
    Od: "Joan" <s...@v...pl>

    > Który bank polecalibyście do założenia konta firmowego. Warunki które musi
> [...]

    Mozesz sie równiez przyjrzec Nordei.

    joan

  • 7. Data: 2006-06-16 19:17:52
    Od: "Kane" <N...@D...plSPAMMER>

    > Witam grupowiczów.
    > Który bank polecalibyście do założenia konta firmowego. Warunki które musi
> [...]

    Ja to mam w multibanku - wszystko dziala jak trzeba (glownie chodzilo mi o
    przelewy miedzynarodowe)

    Kane