  • 1. Data: 2002-02-05 21:30:59
    Temat: ING BSK TOiP
    Od: "p72" <p...@p...com>

    Witam,
    byłem dzisiaj w oddziale w Bielsku odebrać sobie Maestro
    (BTW, że też pocztą nie mogą przysłać, tak to muszę
    co drugi rok łazić do banku...)
    i na najbardziej rzucającej się w oczy tablicy ogłoszeń ogromna płachta
    z TOiP od 01-03-02 ze zmianami zaznaczonymi grubą czcionką.
    Myślę że to pozytywny fakt w związku z tym co tu się ostatnio na ten temat
    mówiło.
    Negatywne są zmiany, niestety podwyżki nie ominęły BSK.
    Pamiętam że były wątpliwości co do k. firmowego, chyba ma być 35zł/m
    (nie mam więc nie jestem pewien, ale na pewno koło tego.
    PSz