  • 11. Data: 2004-01-01 22:21:40
    Temat: Re: VW przegial :(
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bt25s9$iji$...@n...onet.pl,
    Marcel <t...@w...pl>:

    > Ja sie juz loguje od wczoraj od godz 16-17 i mam ciagle stan z
    > 30.12.2003 , godz 21:25 ostatnie logowanie.

    Ja wczoraj aktualizowalem recznie ok. poludnia - bez problemu.

    > 31.12 skonczyly mi sie 2 lokaty i chcialem utworzyc 1 wieksza a tu
    > klops nie aktualizuje sie. Widac bank pracowal 31.12 do 15:00 i
    > dlatego po 16 sie juz nie aktualizowalo. Cza czekac do 2.01 moze
    > wtedy da sie cos zrobic

    A probowales w ogole zalozyc te lokate - i co, nie dalo sie?

    --
    Robert

  • 12. Data: 2004-01-01 22:47:31
    Od: "Marcel" <t...@w...pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:bt26hu$jl9$1@topaz.icpnet.pl...
    > bt25s9$iji$...@n...onet.pl,
    > Marcel <t...@w...pl>:
    >

    > Ja wczoraj aktualizowalem recznie ok. poludnia - bez problemu.

    To mozliwe bo 31 pracowali do 15 to sie zaktualizowalo

    > A probowales w ogole zalozyc te lokate - i co, nie dalo sie?

    Nie bo po pierwsze stare ciagle wisialy i nie bylo sradkow, a po drugie
    kiedys juz po 21 tez zakladalem i sie zalozyla z data z dnia nastepnego.
    Testowo 31.12 okolo 18 zrobilem zerwanie lokaty ktora powina juz byc
    zakonczona i do dzisiaj wisi w realizacji, wiec zalozenie lokaty by na
    pewno nie przeszlo.

    Marcel

  • 13. Data: 2004-01-02 07:27:33
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    "Juz" dziala aktualizacja reczna.

    Od czego to skrot "BO" w tytule operacji? - wyglada jakby przeniesienie
    stanu na nowy rok (?)

    --
    Robert

  • 14. Data: 2004-01-02 09:31:08
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2004 08:27:33 +0100, "RobertS"
    <u...@o...pl> napisał(a):

    >Od czego to skrot "BO" w tytule operacji? - wyglada jakby przeniesienie
    >stanu na nowy rok (?)

    B(ilans) O(twarcia). Skonczyl sie przeciez stary rok, remanenty itd.,
    normalnie to kiedys musiales potwierdzac bilans otwarcia, a w
    internetowym wydaniu VW pewno wystarczy zaznaczenie tego tylko.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 15. Data: 2004-01-02 11:55:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    A_Zet <a...@p...onet.pl> writes:

    > B(ilans) O(twarcia). Skonczyl sie przeciez stary rok, remanenty itd.,
    > normalnie to kiedys musiales potwierdzac bilans otwarcia,

    Bez dzialalnosci gospodarczej?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 16. Data: 2004-01-02 13:56:48
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 Jan 2004 12:55:53 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    napisał(a):

    >Bez dzialalnosci gospodarczej?

    Z... :-)

    Niemniej kiedys, kiedys, PKO na RORze tez sie czepialo.
    Moze wyrywkowo, moze nie zawsze, ale jednak.