  • 11. Data: 2005-06-30 18:31:38
    Temat: Re: VW - potwierdzenie przelewu
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Jest jakiś szybszy? Podziel się informacją ;)

    Natychmiastowe przelewy wewnętrzne Multibanku i Mbanku :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 12. Data: 2005-06-30 19:05:22
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 30 Jun 2005 20:31:38 +0200, w
    <ifdukfufhnyf$.1jd0xp5db6zn4.dlg@40tude.net>, Markus Sprungk
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Natychmiastowe przelewy wewnętrzne Multibanku i Mbanku :)

    To się nie liczy :]

  • 13. Data: 2005-06-30 20:14:03
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > To się nie liczy :]

    Dlaczego? Przelew to przelew :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 14. Data: 2005-06-30 20:56:27
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 30 Jun 2005 22:14:03 +0200, w
    <beb376zm05eb$.uv3rwv20poqt$.dlg@40tude.net>, Markus Sprungk
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Dlaczego? Przelew to przelew :)

    Nie, to przelew wewnętrzny, a nie przelew :)

  • 15. Data: 2005-06-30 21:06:45
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Nie, to przelew wewnętrzny, a nie przelew :)

    To wytłumaczenie mnie po prostu zwaliło z nóg ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 16. Data: 2005-07-01 00:07:42
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 30 Jun 2005 23:06:45 +0200, w
    <1hzof69tqz946.1hs9fjstfeoz7$.dlg@40tude.net>, Markus Sprungk
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > To wytłumaczenie mnie po prostu zwaliło z nóg ;)

    Osoba pytająca pytała się o przelew, a nie jakąś wąską podgrupę :)

  • 17. Data: 2005-07-01 14:55:19
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    radekp-|-alpha.net.pl napisał:

    > Osoba pytająca pytała się o przelew, a nie jakąś wąską podgrupę :)

    I jak zwykle znowu się czepiasz ;-)

    K.