  • 1. Data: 2005-06-29 17:55:58
    Temat: kredyt
    Od: grzelac <g...@n...poczta.onet.pl>

    Witam,
    mam zamiar wziąć kredyt na wykończenie domu w ge money bank. Czy decyzja
    jest dobra czy lepiej sie dwa razy zastanowić?

    Dlaczego GE: ponieważ postawiłem dom systemem gospodarczym i na ten
    cel zaciągnąłem kredyt w PKO BP 17 000 PLN (konsumpcyjny), bo na
    hipoteczny miałem za mały wkład własny (chciałem 150 000PLN), a były
    tylko fundamenty. Teraz stoi dom zadaszony i nie mogę wziąć kredytu
    hipotecznego na wykończenie ponieważ mam konsumpcyjny i brak zdolności
    kredytowej. Nie mogę spłacić konsumpcyjnego hipotecznym bo bank na to
    nie wyraża zgody. Nie mogę wziąć kredytu konsolidacyjnego ponieważ dom
    jest jeszcze nie wykończony. Przecież to paranoja. W zębach nosi się im
    kasę, od 10 lat ma konto, a oni mówią NIE.
    A GE po wstępnych rozmowach mówi TAK.

  • 2. Data: 2005-07-03 17:24:57
    Temat: Re: kredyt
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    grzelac <g...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > jest jeszcze nie wykończony. Przecież to paranoja. W zębach nosi się im
    > kasę, od 10 lat ma konto, a oni mówią NIE.

    Nie ufam GE, bo to Yankesi, ale moze w Twojej sytuacji nie bedziesz mial
    wyjscia...
    Zanim jednak zdecydujesz sie na GE, podejc to EXPANDERA np, ktory
    bezstronnie przegladnie dla Ciebie oferty bankow.